טבעת עם שם – טרנד שנשאר לנצח

מה יכול לסמל ברית בין אנשים יותר מאשר טבעת? הטבעת כסמל שמאחד בין שני אנשים היא אחד הפריטים האישיים והמרגשים ביותר אשר אנחנו יכולים להעניק למישהו אחר וגם לעצמנו. אז תארו לכם שעל הטבעת גם יהיה חרוט שמכם ועד כמה היתה מתנה כזו מרגשת את האדם שמקבל אותה. טבעת עם שם נרכשת ברוב המקרים עבור זקן או זקנת השבט עם שמות הילדים והנכדים, אך בהחלט זו מתנה אשר יכולה להתאים גם לבני ובנות זוג, חברים קרובים, או אפילו לרכישה עבור עצמינו עם שם של אדם יקר לליבנו. חברת תכשיטי שמות, מקבלת את הבקשות לחריטת השמות מהאדם אשר רוכש אותן וכמו כן מקבלת את הדרך בה הוא רוצה שהשמות או המילים ייחרטו על גבי התכשיט. ניתן לחרוט על טבעת עם שם, כאשר השמות באים בזה אחר זה ומעטרים את חישוק הטבעת כולו, או לחרוט שם אחד על כל חישוק ולרכוש טבעת עם מספר חישוקים כמספר השמות שרוצים לחרוט על הטבעת. תכשיטי שמות, הם לא רק תכשיט הם הרבה מעבר לכך ומשמשים גם מזכרת לכל החיים ותזכורת יומיומית לאנשים החשובים לנו בחיים ובכך בעצם היא תזכורת למה שהכי חשוב בחיים.

טבעת עם שם עשויה זהב - קולקציה חדשה

חברת תכשיטי שמות מספקת קולקציה רחבה ומגוונת של טבעות עם שם. בין הטבעות תוכלו למצוא טבעות עשויות מסוגי מתכת שונים- זהב, כסף ועוד סוגי מתכות נפוצים פחות, טבעות עם שמות הילדים כאשר ניתן לחרוט את השמות בגוונים שונים, טבעת שם זהב או כסף, טבעות עם חריטה של כמה שמות ועוד. כמובן שהמשיכה הגדולה ביותר הינה לכיוון טבעות זהב, ולרוב הרוכשים הם הילדים והנכדים, אשר חורטים על טבעת עם שם את שמותיהם ונותנים אותה מתנה לסבתם או לאמם, יותר נדיר לרכוש טבעת עם שם הנכדים לגברים, אבל בהחלט יש קולקציה של טבעות כאלו לגברים שגברים המחוברים למשפחה מאוד יתרגשו לקבל.

טבעת עם שם אחד

כאשר אתם רוכשים טבעת עם שם אחד על גביה אז ניתן לחרוט אותו על גבי החישוק ואין צורך בתוספות. צבע החריטה וכתב היד של החריטה יכול להשתנות וכמובן שניתן גם לחרוט על טבעות עם שם עשויות ממתכות שונות כמו זהב או כסף, פלטינה או כל מתכת אחרת מהקולקציה. חריטת שם על טבעת יכולה להיעשות גם על טבעת עשויה כסף, גם על טבעת עשויה זהב ואפילו על טבעות עשויות מתכות שונות ופחות פופולריות מכסף וזהב, את הבחירה על איזו טבעת לחרוט חשוב להתאים לטעמו האישי של מי שעשוי לקבל את הטבעת.

טבעות עם שמות הילדים – המתנה אשר כובשת ליבותיהן של כל אם וכל סבתא

אחת המתנות המבוקשות ביותר עבור אמהות או סבתות הינה, טבעת עם שם, אבל לא רק טבעות שחרוט עליהן שם אחד, אלא טבעות עם שמות הילדים כל הילדים! הבנים הבנות, הנכדים והנכדות ואם יש גם נינים אז מה טוב. מתנה לסבתא המונה את שמות כל ילדיה ונכדיה ממלאת לב כמו שרק סבתא יכולה להבין. כאשר יש צורך בהכנסת שמות מרובים, ניתן לחרוט אותם על גבי טבעת בעלת מספר חישוקים או לחרוט שם אחרי שם לאורך כל החישוק. ניתן לחרוט על טבות זהב כסף או כל אחת מהמתכות אשר ישנן בקולקציה שמיועדות לחריטה.

טבעת שם זהב או כסף

אז איזה טיפוס אתם? האם אתם טיפוסים של כסף או של זהב? ומה תעדיף אמא שלכם ואיזו מתכת אהובה על  סבתא שלכם? האם הן תעדפנה טבעת עם שם עשויה מכסף או שמא הן ירצו דווקא טבעות עשויות זהב עליהן חרוטים שמות כל האהובים? ללא ספק האהבה לזהב מאוד משתקפת מרכישת הטבעות – כיום מאוד ברור כי טבעת שם זהב הינה האהובה ביותר אצל הרוכשים של טבעות שעל גביהן חרוט שם. זה לא מפליא כמובן, כי כאשר רוכשים מתנה של טבעת עליה חרוטים שמות, רוכשים אותה עבור אדם יקר עבורנו, ועבור אדם יקר בדרך כלל נקנה תכשיט מהמתכת היקרה ביותר הלוא היא זהב.

טבעת זהב לבן משולבת ומשבצת יהלומים עם שמות הילדים תכשיטי שמות
טבעות זהב לבן אדום צהוב משבצות יהלומים עם שמות הילדים תכשיטי שמות

No posts found

שאלות ותשובות

מתי כדאי לקנות טבעות עם שם?

טבעות עם שם חרוט עליה ניתן לקנות כל אירוע – החל מיום הולדת ועד לימי נישואים ולהורים שעורכים ברית מילה לילדם הבכור. השאלה אשר אתם צריכים לשאול את עצמכם היא איננה מתי ולאיזה אירוע לקנות טבעות עם שם, אלא עבור מי? לא כל אדם ישמח לקבל טבעת עם שם עליה, אולם מי שאוהב תכשיטי שמות, ככל הנראה ישמח לקבל את המתנה הזו כמו שלא שמח לקבל מתנה מימיו.

סבתא שלנו חוגגת 70 – יש לה 3 ילדים ו5 נכדים, האם יש דרך להכניס את כל שמותינו על טבעת אחת?

להכניס 8 שמות לתכשיט אחד זה לא תמיד פשוט, יחד עם זאת, כאשר מדובר בחורט מקצועי ומיומן הוא יוכל לעשות זאת בטכניקה מסוימת או שיציע לכם פתרונות יצירתיים אחרים. אחד הפתרונות המוכרים הוא לקנות טבעת עם מספר חישוקים או לחילופין להכניס אך ורק את ראשי התיבות של כל שם.

האם ניתן לחרוט גם על צמידים העשויים מכסף?

בהחלט ניתן לחרוט על כל סוג של מתכת ולא רק על טבעות עם שם.

האם ניתן להחליף טבעות עם שם מכיוון שאינן קולעות לטעמה של אמנו?

כל חנות תכשיטים מתייחסת להחזרת והחלפת פריטים בדרך אחרת ויש לברר זאת עם החנות שממנה רכשתם. יחד עם זאת, ישנה בעיתיות מסוימת בהחזרת תכשיט עם שם שכבר חרוט עליו לחנות, שכן השימוש בו שוב על ידי לקוח או לקוחה חדשים הוא מאוד מוגבל.

האם ניתן לחרוט על טבעות עם שם שני שמות מלאים?

ניתן לחרוט על טבעת אחת גם יותר משני שמות, השאלה שצריכה להישאל הינה האם זה יראה טוב. ברוב המקרים ימליצו לכם לא להעמיס מילים מיותרות ולהפך לבחור בקפידה כל אות וכל מילה שאתם בוחרים להכניס בחריטה. זכרו שלפני הכל זהו תכשיט ולא ספר קריאה.

 

פוסטים טבעת עם שם

<h3>האם כדאי להזמין טבעת שמות באינטרנט?</h3>

האם כדאי להזמין טבעת שמות באינטרנט?

קרא עוד
ככל הנראה עד לא מזמן כאשר הייתם רוצים ללכת לרכוש תכשיט חדש, הייתם מגיעים פיזית לחנות התכשיטים. אך כיום ניתן לראות המון חנויות תכשיטים שמבצעות מכירות דרך האינטרנט. אז האם כדאי להזמין טבעת שמות דווקא דרך האינטרנט? היתרונות של הזמנת טבעת שמות דרך האינטרנט היתרון המשמעותי ביותר בהזמנת טבעת שמות דרך האינטרנט זה שאתם יכולים לבצע את ההזמנה מכל מקום. אתם יכולים להזמין מהעבודה או אפילו מהזמן הפנוי שיש לכם בבית, הכול בקלות וביעילות. בנוסף הזמנת טבעת שמות דרך האינטרנט לרוב תאפשר לכם לקבל הרבה הצעות מחיר בו זמנית, ולבחור את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם.
<h3>מדוע תכשיטי שמות הן המתנה הטובה ביותר?</h3>

מדוע תכשיטי שמות הן המתנה הטובה ביותר?

קרא עוד
אם יצא לכם לחשוב מדוע תכשיטי שמות הן המתנה המושלמת, אנו כאן על מנת לעשות לכם מעט סדר. כיום ניתן לראות כי רכישת תכשיטים רגילים זה לא מספיק, והביקוש לתכשיטים עם חריטת שמות עלה בצורה מאוד גבוהה. תכשיטי שמות זוהי מתנה עם משמעות מיוחדת בשונה ממתנות רגילות שאינן מביאות איתן משמעות מיוחדת, כאשר אתם רוכשים תכשיטי שמות מדובר על סיפור אחר. מעבר לתכשיט שהוא מעוצב ברמה גבוהה ומתאים לאדם שאליו הוא מיועד, יש חריטה מיוחדת של שמות הילדים או שמות האנשים החשובים. לפיכך הערך של התכשיט עולה בצורה משמעותית, וכל אחד ישמח לענוד תכשיט מהסוג הזה.
<h3>למה לרכוש רק את תכשיטי הבורסה?</h3>

למה לרכוש רק את תכשיטי הבורסה?

קרא עוד
ככל הנראה שכבר יצא לכם לשמוע לא מעט סיבות שאנשים סיפרו לכם – למה הם מעדיפים לרכוש דווקא את תכשיטי הבורסה. אך אם במקרה יצא לכם לשכוח, או שאתם כרגע מחפשים את המקום המושלם שתוכלו לרכוש ממנו תכשיטים – אנו נחדד את כל היתרונות שחשוב מאוד שתכירו. תכשיטי הבורסה הם התכשיטים הכי איכותיים לא משנה איך תסתכלו על זה, אם אתם מבצעים את רכישת התכשיטים בבורסה – אתם דואגים לקבל את התכשיטים האיכותיים ביותר. איכות של תכשיט היא לא דבר של מה בכך, היא זאת שתעשה את ההבדל בין תכשיט יוקרתי לבין עוד סתם תכשיט שאתם עונדים עליכם. תכשיטי הבורסה קיימים בעיצובים שונים...
<h3>טבעת זהב עם שם לבת הזוג</h3>

טבעת זהב עם שם לבת הזוג

קרא עוד
לא חסרות סיבות שבגינן תרצו לקנות לבת הזוג מתנה, אך בשלב מסוים כבר יגמרו לכם הרעיונות למתנות. אז במקום שתרימו ידיים, למה שלא תחשבו על מתנה מחוץ לקופסא? אנו מדברים על רכישת טבעת זהב עם שם שלך ושלה בתור מתנה מיוחדת מאוד. טבעת זהב עם שם בעיצוב מרהיב אומנם גולת הכותרת של הטבעת היא החריטה שמופיעה עליה, אך אתם לא צריכים להתפשר על העיצוב של הטבעת. כיום תוכלו למצוא טבעת עם שם בעיצוב מרהיב, כזה שאף בחורה לא תוכל להישאר אדישה אליו – בטח כאשר אנו מדברים על בת הזוג שלך. טבעת זהב עם שם בהתאם לדרישות שלכם לא משנה איזה...
<h3>כמה זמן מחזיקה חריטה על טבעת?</h3>

כמה זמן מחזיקה חריטה על טבעת?

קרא עוד
כאשר אתם מבצעים חריטה על טבעת, ככל הנראה אתם לא בדיוק יודעים לכמה זמן היא תחזיק. התקווה שלכם היא שהיא תוכל להחזיק מעמד זמן רב, אך אין לכם באמת את הידע להבין האם מדובר על חריטה איכותית. אז לכמה זמן באמת מחזיקה חריטה שעושים על טבעת? חריטה על טבעת יכולה להחזיק עשרות שנים אולי זה יפתיע אתכם לשמוע אך החריטה על הטבעת יכולה להחזיק מעמד עשרות שנים, כל עוד עושים אותה בצורה מקצועית. יש כאלה שיגידו לכם כי יש להם טבעת 10 או 20 שנים עם חריטה, והחריטה נשארה בדיוק כפי שהיא הייתה ביום הראשון. חריטה על טבעת עושים בחנות...
<h3>שרשרת שם בדיוק לפי הדרישות</h3>

שרשרת שם בדיוק לפי הדרישות

קרא עוד
רכישת שרשרת שם יכולה להיות צעד חכם מאוד ממספר סיבות, אך הסיבה המרכזית היא שתוכלו לעצב את השרשרת בדיוק לפי כל אחת מהדרישות שלכם. כך תוכלו להגיע למצב שוב השרשרת עונה בדיוק על כל הדרישות או הרצונות שלכם. שרשרת שם שתוכלו לענוד קבוע זה לא משנה אם אתם סתם יוצאים לעוד יום בעבודה, או שאתם בדיוק בדרך לאירוע – שרשרת עם שם תהיה התכשיט הנכון. כל זאת בגלל שהשקעתם מחשבה והשרשרת נעשתה בדיוק לפני הרצונות שלכם, אתם תוכלו לענוד אותה כמעט בכל רגע שבו תבחרו או תצטרכו לענוד אותה. שרשרת שם מותאמת גם בעלות שרשרת עם שם לא מתאימה לכם רק...
<h3>שרשרת עם שם תעלה יותר משרשרת רגילה?</h3>

שרשרת עם שם תעלה יותר משרשרת רגילה?

קרא עוד
המתנה האולטימטיבית היא שרשרת עם שם, מכיוון שתוכלו למצוא בה גם את היופי של שרשרת רגילה וגם אלמנט מיוחד שהופך אותה להיות ייחודית. אז האם היא תעלה לכם יותר משרשרת רגילה, או שאתם תוכלו לפנק את בת הזוג מבלי להוציא יותר כסף? שרשרת עם שם בהתאם לתקציב שלכם אתם לא באמת צריכים לשלם יותר על שרשרת שם, כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של שרשראות – במחיר שמתאים לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקציב את הסכום המקסימאלי שאותו אתם מוכנים להוציא, ולאחר מכן תתחילו לחפש את השרשרת המושלמת. שרשרת עם שם תעלה בדיוק כמו שרשרת רגילה הגיע הזמן לנפץ את...
<h3>למה לא להזמין שרשרת זהב עם שם מחו"ל?</h3>

למה לא להזמין שרשרת זהב עם שם מחו"ל?

קרא עוד
לא מעט אנשים מנצלים את האינטרנט על מנת לבצע עסקאות באתרים בחו"ל. ברוב המקרים הסיבה המרכזית לביצוע עסקאות מהסוג הזה – זה כמובן העלות הכספית שהופכת להיות הרבה יותר משתלמת. אך האם זה מומלץ גם כאשר אתם מזמינים שרשרת זהב עם שם? לא תוכלו לדעת מהי האיכות של השרשרת אחת מהבעיות המרכזיות שאתם צריכים להתמודד איתם כאשר אתם קונים שרשרת זהב עם שם זה שאינכם מכירים את האיכות שלה. כך תוכלו להגיע למצב שבו תזמינו שרשרת במיטב כספכם, אך בפועל תגלו כי מדובר בשרשרת שהיא לא איכותית – ובפועל לא יהיה לכם למי לבוא בטענות. לא בהכרח מדובר על עסקה משתלמת עוד...
<h3>איך תבחרו שרשרת שם זהב באיכות הכי טובה?</h3>

איך תבחרו שרשרת שם זהב באיכות הכי טובה?

קרא עוד
אם אתם קונים שרשרת שם זהב, עליכם לוודא כי מדובר על שרשרת איכותית – כזאת שתוכלו להחזיק זמן רב. אומנם זה נשמע לכם כמו משימה בלתי אפשרית, אך תוכלו לנקוט מספר פעולות על מנת לוודא כי השרשרת עונה על הדרישות שלכם מבחינת האיכות. שרשרת שם זהב צריכה להגיע עם אחריות בכדי שתוכלו לדעת שאתם בוחרים בשרשרת איכותית, עליכם לוודא כי השרשרת מגיעה עם אחריות. האחריות של השרשרת היא זאת שתיתן לכם חותמת לכך שמדובר על שרשרת מזהב אמיתי, ולא רק עוד תירוץ של החנות לקחת מכם עוד כסף. שרשרת שם זהב מגיעה עם חותמת מיוחדת כל שרשרת שעשויה מזהב אמורה להגיע...
<h3>שרשרת עם שמות הנכדים – המתנה המושלמת לסבתא</h3>

שרשרת עם שמות הנכדים – המתנה המושלמת לסבתא

קרא עוד
זה אף פעם לא משימה קלה לקנות מתנה לסבתא, בטח שהיא כבר נמצאת בגיל ששום דבר לא מלהיב אותה במיוחד. אך למה אתם צריכים לוותר? בין אם אתם הנכדים שרוצים לקנות לה מתנה או הילדים שרוצים לקנות לה מתנה – תוכלו לרכוש שרשרת עם שמות הנכדים. גם הנכדים יכולים לקנות שרשרת עם שמות לסבתא אפילו אם לנכדים אין הרבה כסף על מנת לקנות מתנה לסבתא, הם יוכלו למצוא שרשרת עם שמות הנכדים במחיר נמוך במיוחד. כך שגם הם יוכלו לפנק את סבתא שלהם שהם כל כך אוהבים במתנה מיוחדת, מתנה שהיא בטוח תתרגש ממנה. שרשרת עם שמות הנכדים במיוחד לסבתא בשונה...
<h3>האם טבעת עם שם מתאימה לכל גיל?</h3>

האם טבעת עם שם מתאימה לכל גיל?

קרא עוד
אי אפשר לקנות תכשיט מבלי לבחון לאיזה גיל הוא מיועד, לכל סגנון של תכשיט יש את הגיל האידיאלי שלו. אז האם ניתן לרכוש טבעת עם שם לכל גיל, או שמא מדובר על אפשרות שהיא רלוונטית בעיקר לאימהות או לנשים בוגרות יותר? יש לנו את התשובות עבורכם. טבעת עם שם מתאימה לכל גיל כאשר אתם בוחרים טבעת שעליה חרוט שם, תוכלו לבחור את הטבעת מבין עשרות רבות של אפשרויות. כך תוכלו להתאים את הסגנון של הטבעת בהתאם לגיל של האישה שאליה הטבעת מיועדת, כך תוכלו ליצור התאמה כמעט מושלמת. טבעת עם שם בהתאמה אישית במדיה ויש דרישות מיוחדות, אז כמובן אנו...
<h3>מחפש מתנה לאישה? שרשרת זהב לאישה עם שם</h3>

מחפש מתנה לאישה? שרשרת זהב לאישה עם שם

קרא עוד
איזה אישה יכולה לסרב לשרשרת זהב? אנו לא חושבים שקיימות נשים כאלה. אז מה אם נגיד לכם שתוכלו לקחת את המתנה המושלמת לאישה ופשוט לדרג אותה? במצב כזה לא רק שהאישה תהיה מרוצה, היא לא תפסיק להודות לכם על המתנה המושלמת. אנו כמובן מדברים על שרשרת זהב לאישה עם שם. איפה רוכשים שרשרת זהב לאישה עם שם? לשמחתכם אתם לא צריכים ללכת לאיבוד בין שלל חנויות התכשיטים שזמינות בישראל עד שתמצאו את מבוקשכם. כיום תוכלו לבצע את הרכישה דרך האינטרנט או בכל חנות תכשיטים, כיום המבחר שקיים הוא לא נגמר וכל חנות תכשיטים תציע בין היתר גם חריטה. המחיר לא...
<h3>הבורסה לתכשיטים – ניתן לרכוש גם באינטרנט</h3>

הבורסה לתכשיטים – ניתן לרכוש גם באינטרנט

קרא עוד
אם בעבר על מנת לרכוש מהבורסה לתכשיטים הייתם צריכים לנסוע לרמת גן, כיום תוכלו למצוא את הבורסה לתכשיטים גם באינטרנט. מרבית הגברים שרוצים לרכוש תכשיטים לבת הזוג, ומרבית הנשים שרוצות לפנק את עצמן יעדיפו לבצע את הרכישה כולה דרך האינטרנט. הבורסה לתכשיטים זמינה בלחיצת כפתור עד כמה שזה נשמע מפתיע, תוכלו לבצע רכישה של כל תכשיט דרך האינטרנט. אתם לא צריכים ללכת לאיבוד בין החנויות השונות, רק תנצלו את מנועי החיפוש שזמינים עבורכם והשמיים הם הגבול. כמובן שגולת הכותרת היא שתבצעו את הרכישה מבלי לצאת מהבית. הבורסה לתכשיטים לא חייב לעלות ביוקר שמעתם בטח מכל אחד שקנה מהבורסה לתכשיטים כי...
<h3>טבעת חותם – תכשיט שמתאים לכל אחד</h3>

טבעת חותם – תכשיט שמתאים לכל אחד

קרא עוד
קשה מאוד לשים את האצבע על תכשיט אחד שיכול להיות מתאים גם לגברים וגם לנשים, אך טבעת חותם היא בדיוק התכשיט הזה. מדובר על תכשיט שהיה מזוהה עם מלכים של ימי הביניים, אך כיום מדובר על תכשיט אלגנטי שהופך אתכם למרשימים הרבה יותר. טבעת חותם בעיצוב של המאה ה-21 לא מעט גברים ונשים נוטים לחשוב כי טבעות חותם הן מיושנות, אך בפועל מדובר על אחד מהתכשיטים המעוצבים ביותר שקיימים. כיום תוכלו למצוא טבעות חותם שעונות על כל אחת מהדרישות שלכם, והופכות אתכם להרבה יותר מרשימים אך גם אטרקטיביים. טבעת חותם מתאימה לכל אירוע אם אתם מחפשים את התכשיט המושלם שתוכלו...
הקודם
הבא

אולי יעניין אותך גם