חלק כמשי – ההחלקה שאתן חייבות להכיר

בימים האחרונים כולן מסביבנו מדברות על ההחלקה החדשה, החלקת המשי. אנחנו מודות שהחלקות זה לא התחום שלנו בדרך כלל, אבל כשראינו את התוצאות על כמה מהנשים, הבנו שמדובר פה בעניין שמצריך בירור מעמיק. כדי שלא רק אנחנו נהנה מהעובדות החשובות בנושא, החלטנו לכתוב מדריך מעמיק ולהעלות אותו אל הרשת. אז תעצרו רגע את שגרת היום יום שלכן ותקדישו את הדקות הבאות לקריאה, תאמינו לנו – זה ישתלם לכן.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לדעת מה זו בכלל ההחלקה המדוברת, היינו צריכים לפנות אל גורמים יודעי דבר בעניין. מדובר בעצם בנשים שעברו את ההחלקה בשבועות האחרונים ויש להן את כל המידע שאנחנו זקוקות לו. כדי שנוכל להגיע אל מספר רב של נשים כאלו, פרסמנו פוסט בקבוצות פייסבוק שנוגעות לטיפוח נשי ולהפתעתנו, פנו אלינו מעל ל – 60 נשים שעברו את ההחלקה. בסופו של דבר שוחחנו עם 4 מהן שסיפרו לנו את כל המידע שרצינו לדעת. זו ההזדמנות להודות לכל אחת מהן. שכן, בזכותן, מדריך זה רואה אור.

 

מה זו החלקת השיער החדשה?

ההחלקה החדשה שכולן מסביב מדברות עליה נקראת החלקה משי והיא כובשת לא רק את נשות ישראל, אלא גם את הנשים שמחוץ לארץ. התוצאות המעולות שלה עוברות מפה לאוזן וגורמות לנשים נוספות להצטרף למעגל ולשנות את אופן ההחלקה שהיה להן עד כה בהחלקת משי. העובדה שגורמת לנשים רבות לבחור בהחלקה מסוג זה נוגעת לכך שהיא נעשית אך ורק מחומרים טבעיים.

 

האם ההחלקה מאושרת על ידי משרד הבריאות?

אנחנו מוכרחות להודות שאם יש משהו שאנחנו חוששות ממנו זו העובדה שיש לא למעט החלקות שם בשוק שאין להן אישור של משרד הבריאות. לכן, שאלנו את כל אחת מהנשים שפנו אלינו האם הן ראו במו עיניהן את האישור המדובר והן ציינו שאכן, יש להחלקה מסוג זה את האישור של משרד הבריאות. שכן, ההחלקה עשויה אך ורק מחלבון משי טהור.

 

מהן היתרונות של החלקת משי?

אי אפשר לכתוב מדריך על ההחלקה שכבשה את השוק מבלי להציג את היתרונות שגרמו לנשים רבות לנהור אל מכוני ההחלקה. אז מבירור מעמיק שערכנו אל מול אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך, גילינו כי יש מגוון רחב של יתרונות, הנה הבולטים שבהם:

  • ההחלקה מעניקה ברק לשיער
  • השיער מוחלק לזמן ממושך
  • ההחלקה מתאימה לרוב סוגי השיער
  • אפשר לחפוף את השיער לאחר ההחלקה
  • אפשר ללכת לים ולהיכנס אל המים מיד לאחר ההחלקה

ראוי לציין כי כמה נשים ציינו שהן גם קיבלו אחריות מלאה על ההחלקה שביצעו, אז כדאי שתדעו זאת.

 

כמה מילים לסיום המדריך

כעת יש בידיכן את כל המידע על החלקת המשי הידועה, כך שנותר לכן רק להחליט מתי לבצע אותה.

אישה ג'ינג'ית

 

אולי יעניין אותך גם