שרשרת עם חריטה – מתנת יום נישואין, מתנה להולדת הבת ועוד!

שרשרת עם חריטה יכולה להיות מתנה נהדרת לאחר הולדת כל אחד מילדיכם. עבור כל ילד שייוולד לכם תיצור שרשרת עם חריטה של שמו וכך אם יהיו לכם המון ילדיכם יהיה לכם גם זהב בשווי רב… כמובן שלא הערך הכספי של הטבעת חשוב במקרה זה למרות שנחמד שיש מתנה שהיא לא רק נחמדה ומרגשת אלא באמת שווה כסף…

שרשרת עם חריטה תכשיטי שמות טבעת עם שם טבעות שמות טבעת עם שמות הילדים

תכשיטי שמות - שרשרת עם חריטה לבת המצווה ועוד

שרשרת עם חריטה היא מתנה המתאימה למגוון אירועי משמחים במשפחה: ברית, יום הולדת, בת מצווה, חתונה ועוד. שרשרת חריטה איכותית היא מתנה שכל אחד ואחת ישמחו לקבל עם שמם חרוט עליה. שרשרת עם שמות היא תכשיט מבוקש מאוד בתחום התכשיטים, במיוחד שרשראות לאימהות שנולדו להן בנות או בנים ושמחות לחגוג את הגעתו או הגעתה של כל ילד או ילדה חדשים  למשפחה!

תכשיט בהתאמה אישית - שרשרת חריטה - תכשיטי שמות

שרשרת עם חריטה בהתאמה אישית לפי שם הבן או הבת בעיצוב מהודר ויוקרתי, חריטה מדויקת ואיכותי על גבי כל סוג תכשיט: שרשרת, טבעות או צמיד מזהב טהור באיכות הגבוהה ביותר רק בתכשיטי שמות! כנסו לראות שרשרת חריטה באיכות גבוהה ליצירת כל שם על גבי השרשרת באמצעות תליון או בחריטה ישירה על גבי התכשיט!

המתנה הכי אינטימית ומרגשת שיש - שרשרת עם שמות הילדים

שרשרת עם חריטה מיוחדת בעיצוב ייחודי, שרשרת עם שמות הילדים שיכולה להיענד בכל אירוע משפחתי בגאווה ובאהב או להישמר בקופסת התכשיטים בימים בהם אתם לא עונדים אותה. פריט אישי וייחודי בעל ערך כספי ורגשי רב שיישאר אתכם לנצח במשפחה. הזמינו עכשיו בחנות המובילה בתחום: תכשיטי שמות! כל סוגי התכשיטים לחריטה של כל שם, בכתב קטן או גדול בעיצוב ואסתטיות מדהימים, מגוון צורות לתליונים גם עבור כמה שמות מחוברים ועוד. מוזמנים לראות באתר ולהזמין ישירות את תכשיט השם שהכי אהבתם או להזמין חריטה בהתאמה אישית לכל שם או לכמה שמות ביחד!

שרשראות לאימהות אחרי לידה – תכשיטי שמות

שרשרת עם חריטה ייחודית של שם הרך הנולד כמתנה להענקה לאם היולדת עוד בבית החולים! (כמובן שבשביל שה צריך לבחור קודם שם לתינוק או לתינוקת החדשים שזה עתה באו לעולם….) שרשראות לאימהות הם להיט בתחום התכשיטים כי הן מעניקות לאם מתנה שהיא יכולה לענוד באהבה ולהרגיש קרובה לילדיה בכל עת ובכל מקום!

מחפשים חנות המתמחה במכירת שרשרת עם חריטה איכותית? תכשיטי שמות מבצעת את כל סוגי החריטה על גבי כל סוגי התכשיטים לרבות טבעות זהב, תליונים בעיצוב מיוחד, שרשראות, צמידים מיוחדים ועוד. בחרו דגם באתר ונחרוט לכם כל שם מבוקש שתרצו כל גבי כל תכשיט שתבחרו! מוזמנים ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים והזמנה. נשמח להתאים עבורכם את התכשיט המרהיב והיפה ביותר עם חריטה או תליון שם, שתוכלו להעניק במתנה לאהובים, ילדכם או כל מי שתרצו באהבה. מוזמנים ליצור קשר או להזמין עכשיו תכשיט שם איכותי ויוקרתי באתר. להתראות ובהצלחה!

שאלות ותשובות

האם ניתן לבצע הזמנה של שרשרת עם חריטה ולקבל את המשלוח עד הבית?

כן, אפשר! הזמינו עכשיו ישירות דרך האתר, נבצע את העבודה ונשלח לכם את התכשיט המעוצב עם החריטה ואחריות באריזה מהודרת עד הבית! הזמינו כעת.

כמה שמות מקסימום אפשר להתקין על גביי תליון אחד?

אנו יוצרים תליונים עם שמות רבים, כמה שצריך לפי כמות הילדים שתבחרו. התליון חזק ועמיד, עשוי זהב אמיתי ובעל איכות גבוהה! מוזמנים ליצור ולהזמין כל תכשיט שמות שתבחרו דרך באתר.

האם יש לכם עוד תכשיטים בחנות מלבד תכשיטי שמות?

כמובן, אנו מתמחים בהכנת תכשיטי שמות אך מחזיקים את כל סוגי התכשיטים האחרים, כולל טבעות זהב לבן או זהב רגיל, צמידי כולל צמידי טניס, שרשראות, עגילים, תכשיטי יהלומים ועוד הכול באחריות מלאה כמובן ובאיכות הגבוהה ביותר! הזמינו עכשיו את הדגמים החדשים של תכשיט שמות מכל סוג על גבי שרשרת, צמיד או טבעת! חריטה מדויקת ומעוצבת של כל שם או מילה שתבחרו.

האם ניתן לחרוט שמות של ילדים על גביי טבעת זהב לבן או רק על זהב צהוב?

כן, ניתן לחרוט שמות בגודל קטן מאוד אפילו אך ברור לעין ומדויק לגמרי על גביי כל משטח של תכשיט החל מטבעת חותם, טבעת רגילה, צמיד או תליון מכל סוג. אנו מבצעים את כל סוגי החריטות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום ויוצרים את תכשיטי השמות האיכותיים ביותר בארץ כולל אחריות מלאה על כל תכשיט.

No posts found

אולי יעניין אותך גם