טבעות עם חריטה – מתנה של פעם בחיים

אם גם אתם מתכננים חגיגת יום הולדת לאדם אשר יקר ללבכם וחושבים איזו מתנה כדאי להביא לו או לה, תכשיט בהחלט יכול להיות הדבר אותו אתם מחפשים. ללא ספק המתנה האישית ביותר שאנחנו יכולים להעניק לאדם שיקר לנו היא תכשיט ובפרט טבעת אשר ידועה כסמל של ברית עולמים בין אנשים. כמובן שמלבד טבעות אירוסים וטבעות נישואים, טבעות עם חריטה הן מתנה נהדרת גם להורים, סבים או אחים ואחיות. כיום, כאשר אנשים מחפשים מתנה ייחודית, ובפרט כאשר מחפשים תכשיט ייחודי – טבעות עם חריטה של שם עליהם, של ראשי תיבות של השם או מילה מסוימת היא בהחלט מתנה שאין שניה לה. חברת התכשיטים תכשיטי שמות, תרה עבור לקוחותיה אחר חידושים ותכשיטים מיוחדים, בין התכשיטים המיוחדים ביותר של תכשיטי שמות ישנן הטבעות עם חריטת שם עליהן המיועדות גם לגברים וגם לנשים.

טבעות עם חריטה תכשיטי שמות טבעת עם שם טבעות שמות טבעת עם שמות הילדים

קולקציית טבעות עם חריטה – למי זה יכול להתאים?

כמובן שכמו כל תכשיט, תכשיטי שמות, מיועדות בעיקר כמתנה לאנשים שאנו אוהבים כתזכורת לאהבתנו אליהם. טבעות עם חריטה מתאימות לנתינה כמתנה לבן או בת הזוג, כאשר אתם רוצים שהוא או היא יזכרו תמיד שהם בליבכם ולהפך. בנוסף טבעת חריטה עם שם עליה ניתן לתת כמתנה לאמא עם חריטה של שמות ילדיה. גם גברים יכולים ליהנות ממתנה כזו. טבעות לגברים עם חריטה ניתנות בדרך כלל מבנות לאבותיהם או מנשים לבן זוגן. ניתן לחרוט על הטבעות לחריטה גם מספר שמות, למשל כאשר מדובר בסבתא ולה שלושה נכדים, ניתן לחרוט על טבעות עם חריטה שמות ילדים על ידי בחירת טבעת בעלת שלושה חישוקים ובכל חישוק שם אחד, כמובן שהבחירה היכן וכיצד לחרוט ניתנת לשינוי ומותאמת לטעמו של כל לקוח.

טבעת חריטה – מתנה לאנשים שאוהבים

אם החלטתם לקנות טבעת חריטה עם שמכם ושמות אחיכם לאחד מהוריכם, ודאי תרצו להתאים את סגנון הטבעת לטעמו של אותו הורה. כמובן שתוכלו למצוא קולקציות של טבעות עם חריטה לגברים וקולקציות המיועדות לנשים. בתוך הקולקציות תוכלו לבחור בין טבעות בסגנונות שנים, עשויות מתכות שונות זו מזו. מתנה של טבעת עם חריטת שמכם עליה היא חת המתנות המרגשות ביותר עבור מי שמקבל אותה. הטבעת מסמלת את הברית הטבעית והנצחית ביניכם לאותו אדם אהוב – אמא או אבא, אח או אחות, חבר קרוב או כל אדם אחר אשר יקר ללבכם ויש ביניכם קשר אישי מאוד קרוב.

טבעות לגברים עם חריטה של שמות

כאשר מחפשים מתנה לגבר ורוצים להעניק את הדבר האישי ביותר, אין דבר מרגש יותר מלקבל תכשיט אישי כמו טבעת ועל אחת כמה וכמה כאשר על הטבעת חרוט שם בת הזוג או שמותיהם של הילדים. בנוסף לכך רכישת טבעות לגברים עם חריטה נרכשות גם על ידי גברים כמתנה לעצמם – לרוב אב עונד טבעות עם חריטה של שמות ילדיו על הטבעת.

טבעות עם חריטה שמות ילדים – איך עושים זאת?

ישנן אופציות שונות לחרוט מספר שמות על טבעת אחת. האפשרות האחת הינה לחרוט את השמות על החישוק של הטבעת ברצף, אפשרות פופולרית יותר הינה לחרוט את השמות על טבעת עם מספר חישוקים, כאשר על כל חישוק שם אחד. טבעות עם חריטה שמות ילדים זו מתנה מדהימה עבור סבתא עם שמות הנכדים, אמא עם שמות ילדיה וכמובן גם סבים ואבות, ישמחו ודאי לקבל מתנה כזו מתוך קולקציה של טבעות עם חריטה לגברים.

ללא ספק, טבעות עם חריטה, הן המתנות הקרובות ביותר שניתן להעניק למישהו שאוהבים. חברת תכשיטי שמות מספקת ללקוחותיה קולקציות גברים ונשים למבחר טבעות עם חריטה. טבעת עם חריטה מזהב, כסף ומתכות שונות המותאמות לנשים או לגברים. על הטבעות ניתן לחרוט את השם של האדם החשוב לכם יותר מכל. או לחילופין לחרוט את שמכם ולהעניק זאת לאדם היקר לכם.

שאלות ותשובות

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים טבעות עם חריטה?

הדברים המרכזיים שעליכם לחשוב עליהם לפני שאתם קונים למישהו טבעות עם חריטה עליה הם: בראש ובראשונה עליכם לרכוש תכשיטים אך ורק מחנויות אשר אתם יכולים לסמוך על כך שימכרו לכם תכשיטים מקוריים עשויים מזהב וכסף אמיתיים. כאשר מדובר בתכשיטים לא פעם אפשר ליפול על רמאות ומחירים אשר אינם הולמים ותואמים את חומרי הגלם. בנוסף חשוב להין שבניגוד לתכשיט רגיל אשר במידה ואינו מוצא חן בעיני מקבלו ניתן להחליפו באחר, תכשיט שנחרט עליו שם או מילה מסויימת כבר לא יוכל לחזור לחנות, לכן שיקלו צעדיכם והחלטותיכם בתבונה מתוך הכרות עם טעמו של מקבל התכשיט.

אני מעוניין לחרוט על טבעת אחת שלושה שמות, כיצד ניתן לעשות זאת?

ניתן לחרוט על טבעת אחת מספר שמות בשתי דרכים, במידה ומדובר בשמות קצרים יחסית, יתכן ותהיה אפשרות לחרוט אותם בזה אחר זה על גבי חישוק הטבעת, במידה ומדובר בשמות ארוכים יותר שאינם יכולים להיכנס לשטח של חישוק טבעת אחד, ניתן לבחור טבעת עם מספר חישוקים, 3 שמות – שלושה חישוקים. ישנם מגוון דגמים לטבעות עם חריטה וזה לא בהכרח חייב להיות חישוקים, בכל מקרה כדאי לעיין בקולקציה של טבעות עם חריטה.

האם חריטה של שמות אפשרית על כל תכשיט?

חריטה היא טכניקה שניתן לבצע על כל סוג של מתכת, אולם ישנם תכשיטים עדינים מאוד ששטחם אינו מאפשר חריטה עליהם. יש להתייעץ עם מספק שירות החריטה.

מה כדאי לחרוט על טבעת שניתנת לסבתא שאינו שמות של נכדיה?

מכיוון שטבעת היא תכשיט קטן יחסית, אפשרויות החריטה הינן מוגבלות. נסו לחשוב על מילה אחת או צמד מילים אשר מעבירות מסר חזק שיכול להישאר ולהחזיק את מבחן הזמן.

לאילו אירועים מתאים לקנות תכשיטי שמות?

תכשיט עם שם חרוט עליו איננו מתאים לכל אחד ולכל אחת. לפני שאתם קונים תכשיט עם שם לאדם מסויים, ודאו כי הוא באמת אוהב את הרעיון של שם על תכשיט. במידה ואתם יודעים בודאות שאותו אדם אוהב תכשיטי שמות, ניתן לרכוש זאת ליום הולדת, לסיום מסלול כלשהו, ליום נישואים ולמעשה לכל אירוע שנותן סיבה לשמח את אותו אדם.

האם ניתן לחרוט על תכשיט שעשוי מכסף?

חריטה זו טכניקה שאפשר לבצע גם על תכשיטי כסף וגם על תכשיטים העשויים מכל מתכת אחרת.

אולי יעניין אותך גם