המתנה המושלמת: שרשרת עם שם!

שרשרת עם שם היא מתנה אינטימית ואישית שמתאימה מאוד להורים שרוצים לתת לילד או לילדה שלהם את התכשיט הראשון בחייהם. מתנה שהילדים יזכרו וישמרו עליה לכל החיים וידעו להעריך את מחירה, את הזהב ממנו היא עשויה, ואת ההקדשה האישית. מוזמנים לראות את הדגמים החדשים ביותר בתחום באתר ולהזמין כל תכשיט על כל חריטה שתרצו: שרשרת עם שם, צמיד עם שם או טבעת עם שם! רק בתכשיטי שמות, החנות המובילה בתחום.

שרשרת עם שם תכשיטי שמות טבעת עם שם טבעות שמות טבעת עם שמות הילדים

שרשרת עם שם מתוך קולקציית שרשראות – תכשיט עם חריטה קונים רק בחנות תכשיטי שמות!

שרשרת עם שם איכותית מזהב טהור, עם סוגר חזק חריטה מדויקת בצורת האותיות הרצויות במגוון צורות כולל שרשראות עם אלמנטים מיוחדים שלא תראו בכל מקום. מוזמנים לראות דוגמאות של שרשרת עם שמות הילדים באתר, שרשרת לאמא, שרשרת שם לילדה או לילדה ומגוון רחב של תכשיטים ייחודים בהתאמה אישית, רק בתכשיטי שמות!

אימא יש רק אחת! - שרשרת עם שמות הילדים

שרשרת עם שם היא המתנה המושלמת לכל אמא שמנסה לשמור את ילדיה קרוב לליבה. תרכוש שרשרת עם שמות הילדים עבור בת הזוג ותהיה בטוח שתשמח ותפתיע אותה. זו יכולה להיות גם מתנה מושלמת מילדים לאמא. מוזמנים לראות דגמים ייחודיים ולא שגרתיים באתר ולרכוש את תכשיטי השמות האיכותיים ביותר בתחום רק בחנות תכשיטי שמות!

ומה עם אבא? - קנו שרשרת לאבא עם חריטה והקדשה!

שרשרת עם שם היא מתנה מושלמת לא רק אימהות אלא גם עבור אבות שלכם. מתי בפעם האחרונה קניתם מתנה לאחד ההורים שלכם? לא סתם מתנה אלא מתנה מרגשת במיוחד. שרשרת לאבא ועוד עם חריטה של הנכדים למשל היא מתנה שתכבוש את ליבו בקלות. מוזמנים למצוא את הדגמים המיוחדים ביותר בתחום באתר תכשיטי שמות ולהזמין עכשיו תכשיט מקורי עם חריטה ייחודית עבור אבא שלכם!

שרשרת שם לילדה – מתנה לתינוקת שלכם שגדלה...

שרשרת עם שם לבן או שרשרת שם לילדה היא מתנה שכל אימא ואבא ישמחו לתת לילד או לילדה שלהם. מתנה עם שם היא מתנה יוקרתית שהילדים יאהבו וידעו להעריך כאשר הם כבר גדלים והופכים לנער ונערה. יש מי שקונים שרשרת עם שם לילד או לילדה שלהם כבר בגיל 4 אך בגיל זה קשה להבין ולהעריך את המתנה וגם קשה לשמור על התכשיט. בגיל העשרה הילדים כבר מבינים את ערך הכסף והזהב ומתנה כזאת היא מתנה מדהימה עבורם.

צריכים שרשרת עם שם? תכשיט שמות היא החנות הטובה ביותר למטרה זו! כנסו למצוא את הדגמים המובילים בתחום!

שאלות ותשובות

מאיזה גיל כדאי לתת שרשרת זהב עם חריטה לילד או לילדה?

שרשרת עם שם שעשוי מזהב היא מתנה יקרת ערך .בגיל צעיר מדי הילדים גם לא ידעו להעריך את המתנה וגם לא ילכו איתה. בגיל העשרה הילדים כבר מבינים את ערך המתנה וגם יכולים ללכת עם השרשת לאירועים משפחתיים וחברתיים, בכיתה וכדומה ולהתגאות בשרשרת עם שם שלהם.

מה ההבדל בין שרשרת עם שם לבין שרשרת תליון?

שרשרשת שם תליון היא שרשרת עליה מתקינים תליון מעוצב עם אותיות שם מקבל השרשרת בצורתן המקורית, עשוי מחומר הגלם המקורי, זהב בדרך כלל. תכשיט שם עם חריטה יכול להיות כל תכשיט רגיל עליו חורטים את השם המבוקש ואינו בצורת האותיות.

איזה תכשיט יקר יותר: תכשיט תליון או תכשיט עם חריטה?

תלוי באיכות הזהב, הקראט, עבודת היד, גודל התכשיט וכדומה. חריטה עולה כסף נוסף אך עיצוב חומר הגלם בצורת אותיות השם לוקח מין הסתם יותר זמן ועולה בדרך כלל יותר, במיוחד אם אתם מבקשים דגם ייחודי, כמה שמות מחוברים יחד בצורה כלשהיא וכדומה.

האם אפשר לחרוט שמות של 4 ילדים על תכשיט אחד?

כן, אנו חורטים כמה שמות אחד ליד השני בצורה אסתטית ומעוצבת על גבי כל תכשיט. בנוסף אנו יוצרים תכשיטי שמות מעוצבים בצורות ייחודיות הבנויים מצורת השם המקורית שבחרתם, שם לצד שם. מוזמנים ליצור קשר ולהזמין תכשיט ייחודי עם חריטה לכל שם או לכמה שתבחרו לפי בחירתכם!

האם אפשר ליצור תכשיט שמות בעיצוב ייחודי ובלעדי שאין לאף אחד אחר?

כן, יש לנו דגמים מקוריים שניתן לחרוט או לעצב עליהם כל שם שתרצו וכן דגמים מקוריים שונים של תכשיטים לחריטה. אומן תכשיטים יכול בנוסף ליצור תבניות ייחודיות בכל צורה שעולה בראשכם אך כמובן שזוהי עבודת יד העולה יותר וניתנת לביצוע בהתאם לחומר הגלם, הדגם והצורה האפשריים.

No posts found

אולי יעניין אותך גם