כסף או זהב? ככה תתאימי את התכשיט לשמלה

במידה שאתן מעוניינות להיות מאובזרות בתכשיטים המתאימים ביותר ללבוש, יש מספר דברים מרכזיים שאתן נדרשות לקחת בחשבון. אחד מהפרמטרים המרכזיים ביותר הוא בחירת צבע התכשיט שיתאים לשמלה שלכן בצורה הטובה ביותר.

במקרים מסוימים ענידת אביזרים בצבע כסוף עשויים להיות מתאימים יותר ובמקרים אחרים זהב. אנחנו כאן כדי לתת לכן טיפים כדי לעזור לכן להבין מתי עליכן לבחור את הגוון הספציפי של התכשיט אותו אתן מעוניינות לענוד.

 

סוג השמלה אותה לובשים

כאשר אתן באות לבחון איזה סוג מתכת לבחור – כסף או זהב, הצבע של השמלה שאתן לובשות צריך להיות אחד מהגורמים המרכזיים ביותר לקחת בחשבון. בהתאם, אם אתן בוחרות ללבוש שמלה שחורה או בגוון כחול כהה, אביזרים מזהב, כמו עגילי זהב גראס, יעניקו ללוק שלכן תחושה יותר קלאסית ונצחי.

אביזרי כסף, לעומת זאת, יעזרו לכן לייצר סגנון מודרני ועדכני יותר. עבור צבעים בהירים יותר כמו לבן, ורדרד וטורקיז, תכשיטי כסף יהיו טובים יותר וייצרו לכן מראה עדין ביותר – אשר מתאים במיוחד לדייטים רומנטיים.

 

סוג האירוע אליו בוחרים ללכת

מעבר לסוג השמלה אותה בחורים, כמובן שיש גם לקחת בחשבון את סוג האירוע אליו אתם מחליטים ללכת. הרבה פעמים סוגי התכשיטים ישתנו בהתאם ליוקרה או לקזו'אליות של האירועים אליהם אתם הולכים ולרושם אותו אתם מעוניינים לייצר.

בהתאם, עבור אירוע רשמי כמו חתונה, תכשיטי זהב ועגילי זהב בפרט יעבדו בצורה הטובה ביותר. הסיבה לכך היא שזהב היא בחירה יוקרתית ואלגנטית שתעניק למראה שלכן את הקלאסיות המתאימה לאירועים אלו. תכשיטים מכסף יתאימו יותר טוב לאירועים פחות רשמיים, כמו ארוחת ערב במסעדה.

 

סוג התכשיטים שאתם מעוניינים לענוד

אם אתם יודעים פחות או יותר מה התכשיטים אותם אתם רוצים לענוד, כמו עגילי זהב למשל, יכול להיות שתוכלו לשלב איתם סוגים אחרים של תכשיטים, יותר או פחות נועזים. למשל, אם תבחרו בשרשרת זהב נועזת, אז עגילי הזהב שלכם והצמידים שתענדו יצטרכו להיות עדינים ושקטים יותר. לעומת זאת, אם אתם רוצים עגילי כסף נופלים, יתר התכשיטים יצטרכו להיות צמודים ולא ימשכו יותר מדי תשומת לב.

 

סוג צבע העור שלכן

אחד מהפרמטרים שאנשים קצת שוכחים לקחת בחשבון הוא צבע העור של לובש התכשיטים. לדעתנו, כסף יהיה יותר יפה על אנשים בעלי גוון עור כהה ואילו זהב יראה מעט יותר טוב על אנשים בעלי צבע עור בהיר, אבל עדיין אין חוקים מוחלטים ולכן אנחנו ממליצים לוודא מה אתן הכי אוהבות עליכן ולבחור על פי זה.

 

לסיכום

אם אתן מעוניינות להתאים את התכשיטים שלכן היטב לבגדים אותם אתן לובשות, אנחנו ממליצים לכם לקחת בחשבון את הפרמטרים שהוצגו בכתבה כדי לייצר מראה יוקרתי ושיקי ככל הניתן. בהתאם, תוכלו להבין איזה סוג מתכת תרצו להתאים לאיזו סוג שמלה ואירוע. בהצלחה!

כסף, תכשיטים

אולי יעניין אותך גם

זהב גולמי
תכשיטים
כמה עולה לקנות זהב גולמי?

זהב גולמי, עם יופיו הטבוע וערכו המתמשך, כבש את האנושות במשך מאות שנים. בין אם אתה משקיע, תכשיטן או פשוט מתעניין במתכת היקרה, הבנת העלות

קרא עוד »
תכשיטים לגבר
תכשיטים
גבר? הגיע הזמן שתשקיע בעצמך!

למידה להשקיע בעצמכם עשויה להיות ההשקעה הרווחית ביותר שתבצעו אי פעם. זה מניב לא רק תשואות עתידיות, אלא לעתים קרובות גם תמורה נוכחית בדמות בטחון

קרא עוד »
איזה תכשיט מתאים כמתנה לאמא
תכשיטים
איזה תכשיט מתאים כמתנה לאמא?

כאשר נרצה להראות את ההערכה והאהבה שלנו לאישה מיוחדת בחיינו, תכשיטים יהיו לרוב בחירה מצוינת. תכשיטים מהווים מתנה נצחית ומשמעותית, וניתן להתאים אותן לסגנון האישי

קרא עוד »
להשקיע בזהב
תכשיטים
מה משפיע על שער הזהב?

אנשים רבים בוחרים להשקיע בזהב לאורך תקופה ארוכה. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה, כשבדקנו אפשרויות שונות להשקעה. גילינו שמחיר הזהב מושפע מגורמים שונים והחלטנו

קרא עוד »