איך להגיע מוכנים לבר מצווה שלכם? מהתכשיטים ועד למופע באירוע

הילד הגיע לגיל מצוות? מתכננים מסיבת בר מצווה? רוצים שהיא תהיה בלתי נשכחת אך מרגישים אבודים אל מול כל ההצעות והאפשרויות הקיימות בשוק? רוצים שכל המשתתפים באירוע ירגישו שייכים? יתכן מאד וכל התשובות לשאלות מסתכמות בתשובה אחת – אמן חושים

 

מופע שמדבר אל קהל רב גילאי

בזמן תכנון מסיבת בר מצווה ישנם שיקולים רבים בנוגע למיקום, לתפריט, ולמוזמנים. השיקול האתגרי ביותר הוא התוכנית האומנותית. מארגני האירוע חושבים פעמים רבות שהגיוני יותר להזמין בידור המדבר יותר אל לב המתבגרים ונער הבר מצווה, ולעיתים חושבים גם על שאר המשפחה המוזמנת ומתקשים למצוא תוכנית אשר תספק את כולם. מופע טלפתיה המועבר על ידי אמן חושים עונה בדיוק על הבעיה שצצה כאן, שכן הוא מתאים לקהל רב גילאי, מגדול ועד קטן, מטף ועד זקן, לקהל אשר הפרשי הגילאים בין הצעיר שבחבורה לוותיק שבחבורה גדולים ביותר.

 

מופע בעל תחום עניין ניטראלי

גם כאשר חושבים על תחום עניין שישאיר את כולם מרותקים ואקטיביים לעיתים נוטים לחשוב שתחום מתחומי ענייניו של חתן בר המצווה יכול לעניין את הקהל המגוון אשר מוזמן לחגוג איתו ולשמוח בשמחתו. בהזמנת אמן חושים לבר מצווה אתם מבטיחים כי הקהל כולו יישאר מרותק למופע הטלפתי ללא קשר לתחומי העניין האישיים שלהם.

 

מה קורה כאשר רוצים לשתף את ילד בר המצווה?

מה קורה כאשר חתן בר המצווה הוא מעט ביישן, או להפך, היה רוצה להציג בעצמו משהו בפני הקהל ביום שמחתו? כאן הפתרון מאד פשוט" כשם שמתכננים בקפידה את התפריט, את רשימת המוזמנים ואת הבגדים החגיגיים מראש, גם כאן ניתן ליצור קשר מראש עם אמן החושים ולתכנן יחד מופע אשר חתן בר המצווה ייקח בו חלק. חוויה זו תיחקק בליבו של החוגג לזמן רב, ובנוסף לכל יותיר את הקהל מופתע ושמח.

 

השקעה כלכלית משתלמת

אז תכננתם הכל מאל"ף ועד ת"ו, בגדים, מיקום, תפריט, רשימת מוזמנים, מזכרות, עיצוב פרחים ועוד – אבל בתכנון האירוע יש לחשוב גם על התוכנית האומנותית. רבים נוטים לחשוב כי השקעה כספית רבה תוביל בהכרח לאירוע מדהים ומעניין. תופתעו לגלות שהזמנת אמן חושים לאירוע שלכם לא תותיר חור בתקציב, מאחר ובהשקעה כספית יחסית נמוכה תקבלו תמורה משתלמת שתותיר אתכם מרוצים ותותיר בקרב המוזמנים לאירוע שלכם רושם רב לעוד פרק זמן ארוך.

 

התאמה לכל מיקום

בין אם בחרתם להזמין את האורחים לאירוע בר מצווה באולם גדול ובין אם בחרתם במסעדה קטנה, בין אם האירוע מתקיים באוויר הפתוח ובין אם הוא מתקיים בחלל סגור, אמן חושים יתמזג מצוין ברשימת הפעילויות ויציע חוויה עם ערך מוסף. אחרי כל ההכנות, זה חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות.

מסיבת בר מצווה

אולי יעניין אותך גם