מה לומדים בקורס איפור וכמה כסף אפשר להרוויח מלהיות מאפרת?

מוכנה לקחת את אובססיית האיפור שלך לרמה הבאה? הגעת למקום הנכון. אם תמיד חלמת מאפרת – בטח ששאלת את עצמך היכן ללמוד, מה לומדים בקורס איפור וכמה מאפרת מקצועית מרוויחה. במאמר זה, אנו נענה לך על כל השאלות – ועוד.

 

הרכב עור הפנים, היגיינה ובריאות

זה ידוע שכדי להיות מקצוענית איפור אמיתית, את צריכה להבין כיצד פועל עור האדם – אחרי הכל, העור האנושי זה הקנבס שלך. בשיעורי איפור לומדים על הדרמיס (שכבת העור), כיצד לשמור עליו ואיך לסווג אותו על מנת להתאים לו מוצרים. תהיה לך גם הבנה של מגוון מצבי עור, וכיצד תוכל לעבוד ברגישות עם לקוחות כדי לעזור להן להרגיש בטוחות בעצמן, ולהרגיש שרואים אותן.

הרכב עור הפנים

תורת הצבעים והצורה

תורת הצבעים היא מרכיב חשוב ביותר להתאמת איפור. בעזרת תורת הצבעים, תוכלי להתאים ללקוחות שלך את האיפור המחמיא והמתאים ביותר עבורן. בסופו של דבר, עבודתך היא לגרום לנשים להיראות יפות יותר ובטוחות בעצמן.

אותו דבר לגבי הכרת את סוגי מבני הפנים השונים. כשאת מתחילה באמת להבין כיצד לצייר איפור אשר מחמיא לצורות פנים שונות – אז את ממקסמת את היופי הטבעי של לקוחותייך. כאן גם נכנס העניין של הכרת המברשות שלך – מכיוון שכל מברשת שונה מציעה אפקט ייחודי לפנים.

 

ערב, חתונה, קז'ואל – ומה שביניהם

מאפרת טובה היא מאפרת שידה על העליונה במגוון סגנונות לאירועים שונים – והיא יכולה להתאים את הכישורים שלמדה לכל תעשייה. בקורס איפור מקצועי, את תלמדי לצייר איפור מלאכי וחלומי לחתונה, מראה מרשים ועוצמתי לאירועים, קלאסי ועדין ליום-יום או לאירועי צהריים, איפור לטלוויזיה ועוד.

איפור

כמה אפשר להרוויח בתור מאפרת?

המשכורת של מאפרת מקצועית תלויה במספר פרמטרים: מספר השעות והלקוחות בחודש, מספר שנות הניסיון, המוניטין (באיפור סלבריטאים, משפיעניות וכו') והאם היא עצמאית או לא. מה שיפה בלהיות מאפרת הוא שאת נמצאת בשליטה יחסית על הרווחים שאת מכניסה. אפילו כשאת עובדת כמאפרת בחנות, אם תלמדי טכניקות מכירה ללקוחות תוכלי להרוויח יותר באמצעות עמלה גבוהה. מאפרת בחנות, אגב, מרוויחה בממוצע בין 6 ל-9 אלף.

מאפרות עצמאיות גובות בין 250 ש"ח לאלף ש"ח עבור איפור לאירוע בודד. מכאן, השמיים הם הגבול. לימוד איפור מקצועי הוא אולי השלב הראשון, ומציאת לקוחות זה השלב השני, אך מי אמר שהשלב השלישי לא יהיה פתיחת ליין איפור משלך, והשלב הרביעי – פתיחת בית ספר לאיפור?

לסיכום, לא משנה כמה תרוויחי – עולם האיפור הוא עולם זוהר, נשי, כיפי, צבעוני ומהנה. כל מאפרת שאנחנו מכירים רואה את עצמה כאומנית – וזה נהדר. כמו כן, תמיד תוכלי לשפר את טכניקות האיפור שאת משתמשת על עצמך, וזה בונוס ענק, כי מי לא אוהבת להיות הכי מהממת?

זו הסיבה שהקורס שלנו באמנות איפור מקצועית כולל למידה נתמכת מורה ב:

  • כיצד לנהל ייעוץ עם לקוחות פוטנציאליים
  • היסודות של שירות לקוחות מעולה
  • כיצד להכין ייעוץ ללקוחות ומשפטים חשובים
  • הבנה מלאה של התוויות נגד
  • טיפול לאחר ופתרון בעיות כדי להבטיח שהלקוחות יהפכו למעריצים נאמנים

 

ובל נשכח את אחד החלקים החשובים ביותר באימון – יצירת הערכה המושלמת, עם כל הכלים החיוניים שאתה צריך כדי להתחיל את הקריירה החדשה שלך.

קורס איפור

אולי יעניין אותך גם