רעיונות מגניבים למתנה ליום הולדת 20

כולנו הגענו לרגע שצריך להעניק מתנה מגניבה לציון יום הולדת חשוב במיוחד – יום הולדת 20, שינוי סיומת וציון דרך מרגש בחיי אנשים רבים. מכיוון שזה לא סתם עוד יום הולדת ויש לו חשיבות רבה, צריך להתאים את המתנה ולמצוא מתנה צעירה, מגניבה וכמובן מהנה מאוד. אז הנה כמה אופציות למתנות מגניבות ליום הולדת 20…

 

מגש למיטה

מבין כל האפשרויות שיש בנושא של מתנות ליום הולדת 20, מגש למיטה כנראה המתנה הכי שימושית שיש. יש מגשים שונים עם פונקציות שימוש שונות – רגליים נפתחות לשימוש קל ונוח, מגירות לאחסון חפצים ואפילו בחלק מהמגשים יש אפשרויות טכנולוגיות שכוללות פנס מחובר ואפילו הטענה לטלפון הסלולרי. כל הפונקציות האלה מאפשרות עבודה או שימוש במחשב במיטה, ואפילו קריאה מהנה או ארוחת בוקר מפנקת מבלי לבלגן וללכלך דבר.

 

שמיכה מסוגננת

נכון ששמיכה מסוגננת נשמעת כמו מתנה רגילה ולא מעניינת במיוחד, אבל יש לה ערך נוסף לא רק אסתטי אלא גם שימושי במיוחד. קודם כל, ניתן להביא במתנה שמיכה שמתאימה לעונה – דקה לקיץ ופרוותית לחורף – אך אם מעוניינים לשדרג את המתנה כדאי לשקול אופציות נוספות.

לדוגמה, ניתן להעניק שמיכה עם הקדשה מגניבה ואישית לחוגג או אפילו להביא כירבולית שמתלבשת על כל הגוף ללא צורך בהחזקה מתמשכת שלה – ובכך הופכת למתנה המושלמת לימים קרירים וגשומים.

 

מארז וויסקי

מארז וויסקי לרוב נחשב דבר יקר ואולי אפילו קצת גברי, אבל הוא מתאים לכולם. המארז כולל כוסות יפות ומותאמות לוויסקי משובח שמגיע גם כן, ובין מארז למארז נוספים תוספים שונים המאפשרים ישיבה מהנה על כוס וויסקי בסלון עם חברים או אפילו לבד, לערב נחמד ורגוע.

 

ערכת ברמנים

ערכות הבר השונות מכילות דברים שונים, אך יאפשרו למקבל המתנה להפוך כל מטבח לבר מגניב, וכמובן להכין שלל משקאות מהנים לעצמם וחבריהם. המתנה מאפשרת תעסוקה ואינה רק לקישוט או לעמידה בלי שימוש, מספקת כלים מעולים לרקיחה של משקאות אלכוהולים מצוינים, ואפשר כמובן להוסיף לחבילה תוספים – אולי מתכוני קוקטיילים מהאינטרנט או מצרכים להכנת הקוקטייל העצמאי הראשון. בכל מקרה, חוגגי יום ההולדת לא ישארו משועממים.

 

משחקי שתייה (שחמט שוטים, רולטת שתייה, שוטים איקס עיגול)

גיל 20 זה בכל זאת הגיל של חגיגות ככל האפשר, וכמובן המון מסיבות עם אלכוהול. מתנה שתהפוך כל אירוע עם אלכוהול מעוד אירוע סתמי למסיבה מהנה של ממש זה משחקי שתייה. זה יכול להיות משחק חשיבה – שחמט שוטים לדוגמה, יכול להיות משחק פחות מתוחכם ופשוט מהנה ללא השקעת מחשבה מרובה – שוטים איקס עיגול, או אפילו משחק שעובד אך ורק על מזל והסתברות – רולטת שתייה מפתיעה.

 

לסיכום…

תמיד יש מתנות פשוטות וחסרות שימוש שניתן להעניק ליום הולדת, אבל יום הולדת 20 זה אירוע חגיגי במיוחד וראוי יותר מתמיד לחגוג אותו על ידי הענקת מתנה ראויה ומגניבה. אולי זה שמיכה נעימה ומותאמת אישית, אולי מארז וויסקי ללילה שקט ואולי גם משחקי שתייה שונים – בכל מקרה, המתנות האלה לא יאכזבו.

מתנת יום הולדת

אולי יעניין אותך גם