אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי מרהיב. תכשיטי ג.ר.א.ס עשויים מחומרי גלם מעולים, נעשים ביד על ידי צורפים ישראליים ומרעננים כל בגד למראה אצילי, קלאסי, מודרני או צעיר ונשכני.

 

הסיפור הישראלי של ג.ר.א.ס תכשיטים

חברת ג.ר.א.ס תכשיטים עברה דרך ארוכה מחדר קטן בחיפה שבו נצרפו חלומות לטבעות, שרשאות ועגילים פורצי דרך ועיצובים רעננים שהפכו למותג הכי ישראלי. כיום חברת ג.ר.א.ס מחזיקה סניפים רבים וגם חנות אונליין ועדיין מקפידה על מראה ייחודי, מקורי, שאין לאף אחד אחר. כל התכשיטים מיוצרים ביד על ידי אמני תכשיטים ישראליים ותוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים. היכנסו לאתר ותוכלו להתרשם משפע של שרשראות, טבעות וגם עגילים של ג.ר.א.ס למתנה מושלמת עבור מישהו שאתם אוהבים או כדי לפנק את עצמכם.

 

עגילים בג.ר.א.ס

העגילים משלימים כל הופעה, מעניקים לך מראה זוהר, מתוחכם, מטופח ומושקע גם כשאת לבושה בקז'ואל. בחנות האונליין של ג.ר.א.ס תוכלו למצוא מגוון רחב של עגילים בעיצובים השואבים השראה מן הטבע, מן המיתולוגיה ומן הקוסמולוגיה בחגיגה של צבעים וסגנונות ייחודיים. להלן מספר המלצות חמות לעגילים:

 

עגילי כסף בשילוב זהב 9 קראט עם אבני גנרט

עגילים מושלמים לערב רומנטי והולכים מצויין עם שמלה שחורה קטנה וחיוך מקסים.

 

עגילי זהב רקוע 14 קראט עם סרגל אבני חן

משתלב מצויין עם כל פריט לבוש, מוסיף חן וצבע לכל אירוע, מתאים ליום ולערב, לאביב ולסתיו ולכל יום מיוחד.

 

עגילי כסף רקוע עם אבן מלכיט

השילוב של העגיל הכסוף עם הירוק העמוק יהפוך כל יום לקסום במיוחד, מתאים לכל אירוע או יום חול עם אנרגיה טובה.

 

עגיל כסף משולש וזכוכית רומית

דרך ייחודית במיוחד להביע את עצמכם, כסף וזכוכית צבעונית מראה את האופי המיוחד שלכם שאין לאף אחד אחר.

 

עגילי ג.ר.א.ס. ומלתחת קפסולה

מלתחת קפסולה הינה דרך חיים ברת קיימא לצמצם את המלתחה שלנו למספר פריטים הקטן ביותר האפשרי על ידי בחירת בגדים נוחים להפליא בגזרות מחמיאות וצבעים ניטראליים אשר להם משלבים אקססוריז כדי לתת להם חיים חדשים וזוית מעניינת וליצור מראה חדש בכל פעם. בדרך זו נצמצם את רכישת הבגדים שלנו ונמנע מפריטים היוצאים מהאופנה מהר. ג.ר.א.ס מעצבת שרשראות, טבעות ועגילים אשר יכולים לשמש כאקססוריז עוצמתיים אשר יוצרים מראה חדש כדי שתמיד תוכלו לחדש ולרגש.

 

לסיכום

תכשיטי ג.ר.א.ס יוצרים עיצוב ישראלי, ייחודי ומקורי כבר למעלה משלושים שנה. ג.ר.א.ס מעצבת עגילים, שרשראות וטבעות בעבודת יד על ידי מעצבים ישראלים ובאיכות גבוהה במיוחד של חומרי גלם למראה מיוחד שאין לאף אחד אחר.

עגילים

 

אולי יעניין אותך גם

מתנות בגדלים שונים
תכשיטים ומידע
4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם

קרא עוד »