חיים טוב: כל האקססוריז לעיצוב הבית שאתם פשוט חייבים

כשאנחנו נכנסים לחנות אקססוריז לבית ורוצים לקחת כל פריט דקורציה מהמדף, סימן שאנחנו חייבים לחדש את עיצוב הבית ולרענן את התחושה שלנו בביתנו. הנה כל מה שצריך לדעת על עיצוב הבית מחדש בקלות בעזרת כמה פריטים קטנים שעושים מהפך גדול.

ישנם סוגים שונים של פריטי דקורציה לבית, מה שבדרך כלל אנחנו נבקש להתאים לפריטי הריהוט שלנו. ומאחר שהאופציות לא נגמרות, ההמלצה הראשונה שלנו אליכם היא: להתמקד בסגנון עיצובי מסוים לכל פינה או חלל בבית. בואו נתחיל עם הסלון, שם נוכל "לשחק" עם העיצוב ולתת לו ביטויים שונים בעזרת אקססוריז מיוחדים לעיצוב הבית.

 

עיצוב הסלון בעזרת אקססוריז לבית

עבור חלל הסלון, ישנם אקססוריז מיוחדים לעיצוב הבית שמאפשרים משחק עיצובי רחב. בין אם בא לכם להוסיף איזשהו גוון הומוריסטי לעיצוב או אסתטי יותר, מנעד הפריטים רחב ומאפשר בחירה בין הפריטים הבאים:

  • תליון מקרמה איכותי – תליון זה עשוי בד איכותי וקל לניקוי. אפשר לתלות את התליון בכל מיני פינות בסלון, וכאשר הוא צובר אבק, פשוט מכניסים אותו למכונת הכביסה.
  • פסלונים מעוצבים – פסלונים מעוצבים מגיעים בכל מיני גדלים וצורות, צבעים סוגי מסרים הומוריסטיים שונים. למשל, פסלוני בולדוג שמהווים מעמד קטן לתכשיטים.
  • שטיח גיאומטרי עגול – שטיחים אלו מעולים לכל סלון, וניתן לבחור בצבעים שונים כדי להתאימם לפריטי הריהוט שלכם.

 

לאחר שעברנו על כמה פריטים שיכולים "לשבת" נפלא בסלון שלכם, בואו נעבור על שאר חללי החדרים בבית.

רהיט

עיצוב חללי חדרים בעזרת אקססוריז

עיצוב שאר חללי החדרים בבית מצריך אמנם השקעה ומחשבה, אבל התוצאה הסופית היא עיצוב שמתכתב עם עצמו. במילים אחרות, אנחנו ממליצים להתאים בין פריטי הדקורציה בסלון לבין האקססוריז בשאר חללי הבית. כך תוכלו ליצור עיצוב הרמוני.

בכל הנוגע לפריטי אקססוריז בחדרי הבית השונים, אפשר לבחור במגוון פריטים, כמו למשל: 1) אגרטלי פורצלן למטבח. 2) ארגונית רב תכליתית לחדרי השינה או למטבח. 3) מחזיק אגודל רב תכליתי לכל חלל בבית. 4) גופי תאורה מודרניים בעיצוב קליל. 5) סט מקרמה שחור לתלייה על קירות וכן הלאה.

 

בשורה התחתונה, מה לדעת על התאמת אקססוריז?

בסופו של יום, הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם הוא: התאימו בצורה חכמה בין פריטי הריהוט השונים בבית. כדאי לנסות ליצור איזושהי ניגודיות עיצובית, אבל מצד שני, חשוב שהעיצוב יתכתב בינו לבין עצמו ויניב תחושה הרמונית בבית.

אפשר ליצור קונטרסט עיצובי בעזרת משחק עם צבעים, כאשר בד"כ ההמלצה תהיה לשחק עם צבעים חמים וצבעים קרים. יחד עם זאת, נסו שלא ליצור יותר מדי עומס בעיצוב עקב ערבובים עזים של צבעים או מרקמים שונים. ואם אתם צריכים סיוע נוסף בעיצוב הבית, זכרו תמיד שאפשר לקבל אותו אונליין מחנות האקססוריז שלכם.

קורסה

אולי יעניין אותך גם

שרשרת
תכשיטים ומידע
אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי

קרא עוד »
מתנות בגדלים שונים
תכשיטים ומידע
4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם

קרא עוד »