הטרנדים החמים של 2023 בעולם התכשיטים נחשפים!

אחרי שנה שהמראה ״הלא מתאמץ״ שלט בעולם התכשיטים עם חישוקי זהב עבים וחלקים, פנינים וחרוזים בכל מותגי העל אפשר לקבל בברכה את הטרנד החדש – תכשיטי יוקרה משובצים ומפוארים חוזרים לאופנה.

 

תכשיטי היוקרה-

טבעות זהב, עגילי יהלום, שיבוצים יקרים ותכשיטים בולטים וראוותניים. כבר לא מדובר רק בטבעות נישואין אלא האלגנט שיק החדש. המראה היקר והמיוחס הוא כבר לא מתאמץ מידי והוא נחשק ומשדר כוח ויוקרה. טבעות היוקרה הן טבעות ממתכות יקרות כמו זהב, פלטינה וזהב לבן.

לרוב הן משובצות באבנים יקרות כמו יהלומים, מוסונייט או אבני חן. טבעות היוקרה מתאפיינות בפאר והן מושכות את העין ישר אל האבנים. עם עליית תכשיטי המעצבים, המתכות היקרות והעיצובים המסובכים הנה כמה דברים שחשוב לבדוק בטבעות זהב לפני הקנייה כדי לוודא שתשקיעו את הכסף במקום הנכון:

  • אמינות המותג והצורף: כשמחפשים לרכוש תכשיטי יוקרה חשוב לבחור בקפידה את המקום ממנו אתם רוכשים את התכשיט, זאת על מנת לוודא שמה שמשווק כזהב אמיתי באמת זהב ולא סתם נוצץ. חברות ומותגים עם מוניטין של איכות ויוקרה יספקו אסמכתאות לאותנטיות של החומרים שלהם- ליהלומים, לזהב וגם אחריות על העבודה המורכבת. מותגים איכותיים ניתן לזהות גם ממוניטין ושם המותג וגם מההוכחות של המוכר לחומרים שלו.
  • התאמה ללקוח: טבעת טובה אמורה להתאים בדיוק ליד העונדת אותה, לא רק מבחינת גודל אלא גם מבחינת סגנון, סטייל, צבע מתכת ופונקציונליות. קיימים מגוון סוגים של שיבוצים שחלק מתאימים יותר לסגנון חיים של מי שעובד עם הידיים כמו הטבעות היצוקות וגם טבעות יותר עדינות כמו טבעות ההילה. החשיבות של בחירת הסגנון הפרקטי היא שסגנון השיבוץ הוא שיקבע כמה זמן הטבעת תשמר אצלכם בצורה טובה. בנוסף קיים העניין של הסגנון החזותי- צבע החומר אם זהב לבן או זהב צהוב, גודל האבן האם היא ראוותנית או שקטנה וצנועה, צבע האבן האם מדובר באבן היפסטרית כמו אודם או ביהלום לבן ומבריק, והאם שווה להשקיע בכלל בטבעת משובצת או בטבעת זהב חלקה ופשוטה. כל אלו יעזרו לכם לבחור תכשיט שלא תורידו מהיד.
  • המועד והחגיגה: למה הטבעת מיועדת? האם להצעת נישואין, מתנת יום הולדת או השקעה במלתחה היום-יומית שלכם לעצמכם. בחירת הטבעת בהתאם למועד שאותו חוגגים חשובה גם היא- להצעת נישואין כדאי להשקיע בטבעת משובצת קלאסית, כמתנה לעצמכם או ליום הולדת שווה להשקיע בזוג עגילים מפוארים לאירועים מיוחדים או בכלל לשימוש יום-יומי ולטבע חתונה שווה לקנות משהו קלאסי וחלק שלעולם לא ירד לכם מהאצבע.

תכשיטי היוקרה-

לסיכום-

תכשיטי היוקרה חזרו לאופנה ובמיוחד טבעות הזהב שהן השקעה חד פעמית שתשאר איתכם לכל החיים. לכל אירוע ולכל מועד תבחרו נכון ותבחרו תכשיט מיוחד.

הטרנדים החמים של 2023 בעולם התכשיטים נחשפים!

אולי יעניין אותך גם