עגילי יהלומים – מהם סוגי העגילים הנפוצים בשוק

אין ספק שעגילי יהלומים הם המתנה המומלצת והאידיאלית ביותר לכל אישה.

הם יוקרתיים, מנצנצים ויפים, והם הפופולריים ביותר בשוק.

ולכן, אם ברצונכם לקנות לאישה או לבת עגילי יהלומים מומלץ שתדעו אילו סוגי עגילים הם הנפוצים ביותר, אילו סוגים מתאימים לכל אחת ובכללי אילו סוגים

של עגילי יהלומים יש.

ריכזנו עבורכם פירוט שיעשה לכם סדר בראש ויעזור לכם לקנות בלי להתבלבל. שנתחיל?

 

עגילי חישוק

בדרך כלל עגילי חישוק הם עגילי זהב צהוב או זהב לבן אבל אפשר לשבץ בהם יהלומים בגדלים שונים לפי גודל החישוק. עגילי חישוק מתאימים במיוחד לנערות שכן הם בולטים מצד אחד אבל נותנים מראה עדין ויפה.

 

עגילים צמודים

כשמם כן הם, עגילים הצמודים לאוזן. היתרון בהם זה שהם מגיעים במגוון דגמים וסוגים ואפשר לשבץ בהם כל יהלום בצבעים ובסוגים שונים בהתאם לגודל העגיל. עגילי יהלומים צמודים הם הנפוצים והמקובלים ביותר בגלל האפשרות לשבץ בהם כל גודל יהלום שרק תבחרו. היתרון שלהם זה הגודל שלהם והמראה שהם נותנים, עדין אך יפה ונסיכותי.

 

עגילים נופלים\תלויים

עוד סוג נפוץ הוא העגילים התלויים הנקראים גם העגילים הנופלים אליהם מחובר תליון. גם אצלם ניתן לשבץ יהלומים בגדלים שונים והם מגיעים במגוון סוגים ודוגמאות. עגיל תלוי בדרך כלל בנוי בצורה שהתליון הוא בסוף העגיל. אפשר להתאים אותם לכל ילדה\נערה\אישה במיוחד בשבילה, לפי מה שהיא הכי אוהבת ומתחברת.

 

איך בוחרים עגילים שיתאימו ויחמיאו?

לכל אישה תווי פנים שונים. יש בעלות מבנה פנים ארוך, עגול, מרובע, אובאלי ועוד. למבנה פנים עגול יתאימו עגילים תלויים\נופלים, למבנה פנים אובאלי יתאימו עגילי חישוק. עגילים צמודים יתאימו לכל מבני הפנים. לכל אישה יש אופי וסגנון שאליו היא מתחברת. חשוב לבחור משהו שיתאים לה. אם מדובר באישה עדינה שאוהבת דברים עדינים – מומלץ לבחור משהו עדין או ניטרלי.

אם מדובר בילדה – מומלץ לבחור תכשיטים בקו צעיר וטרנדי. בדרך כלל עגילים אומרים הרבה על האופי והאישיות של אותה אישה העונדת אותם אז מומלץ לבחור משהו שהכי יתאים *לה*. לילדות בדרך כלל יתאימו עגילים צמודים, לנערות עגילי חישוק ולנשים בוגרות יותר ההמלצה היא עגילים נופלים. כמובן שהכל מאוד אינדיבידואלי ותלוי בטעם ובסגנון של האישה.

אין חוקים, כל אחת אוהבת דברים אחרים וחשוב לקנות משהו שהאישה הכי אוהבת ולא להיצמד לדבר מסוים.

 

עגילים

לסיכום, אם רוצים לקנות מתנה או סתם פינוק מומלץ לבחור עגילים מומלצים ופופולריים ושיהיו טרנדים ועכשוויים גם אחרי תקופה, וזאת מכיוון שעגילי יהלומים מחזיקים המון שנים. תוכלו לבחור לאילו יהלומים אתם הכי מתחברים והכי אוהבים ואילו עגילי יהלומים הכי יתאימו לאישה שמקבלת אותם.

אנו מקווים שהפירוט עזר לכם ומיקד אתכם אילו סוגי עגילים הם הנפוצים ביותר בשוק.

בהצלחה.

 

עגילי יהלום

אולי יעניין אותך גם