אדידאס זה פאסה, והניו באלנס בכלל חזרו לאופנה – כל מה שלא ידעתם על טרנדים

עולם הנעליים חווה בשנים האחרונות שינויים רבים אשר מותאמים לטרנדים העכשוויים. מחזרת הניו באלאנס לאופנה ועד לירידה בפופולריות של חברות בעלות שם עולמי ומוניטין נרחב כמו אדידס, במאמר זה נסקור את הטרנדים המובילים בעולם הנעליים כיום.

 

מהו טרנד

טרנד הוא אופנת הלבוש הפופולרית בתקופת זמן כלשהי או מיקום כלשהו. טרנד מאפיין את מה שמרבית האנשים תופסים כמקובל או יפה ועל כן לטרנדים השפעה מכרעת על צורת הלבוש של בני האדם אשר מושפעים מהנורמות החברתיות. חלק מהטרנדים הינם טרנדים למשך זמן ארוך שעשוי להגיע אף לשנים רבות ואילו ישנם טרנדים אשר חולפים לאחר פרק זמן קצר מאוד.

 

הטרנדים הנוכחיים בעולם הנעליים

עולם האופנה עובר תהפוכות רבות בפרקי זמן קצרים, ובתוך כך גם אופנת הנעליים. בשנים האחרונות נעליים נתפסות כאחד מפרטי הלבוש המרכזיים ביותר אשר מסמל את אופי האדם ומידת הסטייל ואיכות הלוק שלו. אנשים רבים רוצים להיות מעודכנים ולהתלבש לפי הנורמות והטרנדים העדכניים ביותר.

הטרנדים הנוכחיים בעולם האופנה כוללים צבירת פופולריות רבה יותר לסוגי נעליים אשר מתאפיינים בייחודיות וצבעוניות. חברות רבות משקיעות בייחודיות של נעליהן, כמו ניו באלאנס עם נעלי הצ׳אנקי או נייקי עם נעלי הג׳ורדן. חברות אשר נשארו עם ליינים של נעליים קונבנציונליות ורגילות נותרו מזמן מאחור והפופולריות שלהן ירדה בצורה דרסטית.

 

נעלי ניו באלאנס

חברה שעשתה קאמבק מטאורי בשנים האחרונות ותפסה פופולריות רבה, הינה ניו באלאנס האמריקאית. לאחר שנים רבות בהן ניו באלאנס נחשבה לחברה צנועה יחסית וראתה את הגב של חברות מתחרות כמו ענקיות הביגוד והספורט נייקי ואדידס, בשנים האחרונות ניו באלאנס יצאה בליין נעליים מקורי וייחודי אשר תפס תאוצה רבה ונמכר בכמויות אדירות.

נעלי ניו באלאנס נחשבות כיום לבין הטובות והמבוקשות בשוק, ומגיעות בעיצובים וסוגים שונים אשר מתאימים לכל אדם. ניו באלאנס מספקת נעלי צ׳אנקי אשר פופולריות מאוד בקרב נשים צעירות, וכן נעלי אלגנט לגברים אשר מתאימות מאוד להשלמת לוק אופנתי לאירועים.

 

אייר ג׳ורדן

מותג נעליים אשר נחשב לאופנתי ופופולרי ביותר כיום הינו נעלי הג׳ורדן של נייקי. נעלי הג׳ורדן, אשר מגיעות במגוון רחב של צבעים, עיצובים וגדלים, הינן סמל לאופנתיות ומגניבות אשר מפורסם בכל רחבי העולם. מחירן של נעלי הג׳ורדן משתנה וצפוי להתאים לכל כיס. קיימים סוגים פשוטים יחסית במחירים נמוכים ונוחים, וכן דגמים מובחרים ומהדורות מיוחדות אשר סכומן צפוי אף להגיע לעשרות אלפי שקלים.

 

לסיכום

טרנדים הינם תופעות אשר קורות בכל תחומי החיים. מטרנדים בבישול ועד טרנדים שונים בספורט, הטרנדים הנוכחיים מאפיינים את הנורמות והדברים הפופולריים כיום. במאמר זה סקרנו מספר טרנדים עכשווים באופנת הנעליים, הכוללים את נעלי הניו באלאנס אשר חזרו לאופנה ונעלי הג׳ורדן האלמותיות של נייקי.

נעל ממותגת

 

אולי יעניין אותך גם

שרשרת
תכשיטים ומידע
אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי

קרא עוד »
מתנות בגדלים שונים
תכשיטים ומידע
4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם

קרא עוד »