2 דברים שחובה שתדע לפני רכישת טבעת אירוסין

הגעת לרגע המרגש ביותר בחייך בו הבנת כי האישה שצועדת איתך את מסלול החיי הנוכחי היא האישה איתה אתה רוצה להמשיך לצעוד עד סוף חייך.

ההבנה הכל כך משמעותית הזו מלאה ברבדים נפשיים רחבים של אושר.

אך יחד עם ההבנה מגיע גם הרגע הבא, ברגע זה עליך להחליט איך לבצע את הצעת הנישואים ואיזו טבעת אירוסין אתה בוחר עבורה.

רגע בחירת טבעת האירוסין הוא קריטי במיוחד, אך כיצד מצליחים לבצע אותו בצורה המיטבית? איך תדע מהי טבעת האירוסין שתתאים במיוחד לאישה שלך? ומדוע הרגע הזה כל כך משמעותי?

 

למה בחירת טבעת האירוסין היא כל כך חשובה

בחירת טבעת האירוסין צריכה להעשות בקפידה בצורה שתותאם באופן במושלם לאישתך. לקנות טבעת אירוסין הוא בדרך כלל לא עניין שמסתכם בכמה שקלים וההשקעה הכספית שאתה עומד לבצע צריכה להשתלם במיוחד עבורך.

טבעת האירוסין משקפת את הרגע שבו בחרת להראות לה את ההתחייבות הכי גדולה שלך אליה והטבעת עצמה היא המזכרת המשמעותית ביותר שלך מהאירוע המכונן הזה. הטבעת צריכה להיות כזו שתזכיר לה את כל הטוב שהיה באירוע המשמעותי כל כך עבורה ועבורך, לכן עליך לבחור בקפידה את אותה הטבעת שתלווה אתכם לכל ימי חייכם.

 

אז מהם 2 הדברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם בוחרים את הטבעת לאישה שלכם

  1. כמות הכסף שתהיו מוכנים להשקיע – לפני שאתם מגיעים לחנות עליכם להבין כמה כסף אתם מוכנים להשיע בטבעת האירוסין. קיימת סקאלה רחבה מאוד של מחירים לטבעות אירוסין. במקומות שונים טבעות אירוסין שונות עלולות להגיע לסכומי עתק שתצטרכו להשקיע בטבעת. בעניין זה מומלץ להתייעץ עם מותג התכשיטים .

מומלץ במיוחד בשבלי להבין כמה כסף אתם רוצים ומוכנים להשקיע בטבעת מבלי להפגע כלכלית, להכין רשימת הוצאות והכנסות. ברשימה הזו תוכלו לעקוב אחרי ההכנסות החודשיות שלכם וההוצאות הקריטיות ובכך להבין כמה כסף אתם מוכנים להשקיע כך שיישאר לכם גם לתכנון החתונה עצמה אך גם עבור רכישת הטבעת המושלמת לאישה שלכם.

  1. איפיון אורח החיים של בת הזוג שלכם – על הטבעת שלכם להיות מתאימה לאורח החיים של בת זוגכם. אם היא עובדת במקום למשל שיש בו עיסוק עם חומרים כימיים או טבע נרחב, יש לבחור חומרים שיתאימו להכנת הטבעת בכדי שלא תהרס בעבודה.

יש לאפיין את אורח החיים גם כאחד יוקרתי יותר ובכך לבחור את הכנת הטבעת מחומרים יוקרתיים יותר שהולכים בקנה אחד עם חוש העיצוב והאופנה האישי שלה. בכדי להצליח לאפיין בצורה הנכונה את אורח חייה.

מומלצת הכנת רשימה נוספת בה תציינו את תחביבי האישה שלכם ועיסוקיה בחיי היום יום. אחר כך עברו על הרשימה ובדקו איזה תחביב יכול לפגוע בטבעת ואיזה לא.

 

 

זכרו כי תמיד ניתן להעזר בגורמים שונים

עליכם להבין כי עזרה רבה יכולה להנתן גם מצד החברה בה אתם בוחרים להשקיע ולקנות את טבעת האירוסין. אך גם מצד בני משפחה וחברים שונים שיעזרו לכם להבין מה הכי מתאים לאישה שלכם.

קופסת תכשיטים

 

אולי יעניין אותך גם

שרשרת
תכשיטים ומידע
אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי

קרא עוד »
מתנות בגדלים שונים
תכשיטים ומידע
4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם

קרא עוד »