טיפולים אסתטיים ותכשיטים לגבר שחייבים להכיר

בעידן בו הטרוסקסואלי הוא כבר לא מילה גסה גברים רבים מחפשים טיפים לשדרוג המראה שלהם, בשונה מהסטראוטיפ הנשי אשר מצביע על חינוך לטיפוח יומיומי מגיל צעיר גברים רבים מוצאים עניין בסטייל או במראה שלהם בגיל מבוגר יותר. מה תוכלו לעשות בשביל עצמכם?

 

שיער שיער שיער

אולי חלקנו גדלנו בעולם בו לגברים יש שיער קצוץ ולנשים שיער גולש וארוך אך לא עוד! היום כל איש ואישה יכולים לבחור לעצמם את אורך השיער, צורה וצבע ואפילו יש פתרון עבור בעיית ההתקרחות אצל גברים ישראליים שהיא לא אחרת מאשר השתלת שיער. השיער שלנו הוא אחד המוקדים החשובים לשיפור ותוכלו לעשות זאת בדרכים רבות כמו:

מצאו את השמפו שמתאים לכם – תוכלו להיעזר בהמלצות של הספר/ית שלכם או פשוט לנסות עד שתמצאו את מה שמרגיש לכם הכי טוב, מה שחשוב זה מספיק לחפוף עם סבון רחצה זה לא מתאים.

שיקלו צביעת שיער – בין אם אתם מרגישים שהתחלתם להאפיר או שסתם בא לכם להוסיף ברק לפנים, תוכלו להחזיר את הגוון הטבעי בעזרת צביעת השיער אפילו בשיטות ביתיות.

תספורת מיוחדת – אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לחידוש עופו על זה, בין אם אתם רוצים להאריך קצת את השיער או רק לשנות צורה.

השתלת שיער – כפי שציינו קודם בעיית ההתקרחות הינה נפוצה ביותר בקרב גברי ישראל ולכן רבים מהם מוצאים את דרכם לטורקיה – מעצמת השתלות השיער לתהליך פשוט שאינו דורש זמן החלמה ארוך ומניב תוצאות מעולות להצערת המראה ושיפור הביטחון העצמי.

 

קרמים וטיפוח הפנים

כמובן שרוב הגברים לא יודעים ומכירים איך לטפח את עור הפנים שלהם, ראשית חשוב למצאו סבון פנים שטוב לעור הפנים שלכם ועל כך תוכלו גם להתייעץ עם קוסמטיקאית, כפי שהסברנו קודם – סבון גוף הוא אינו שמפו אז בטח ששניהם הם גם לא סבון פנים. חוץ מרחיצה ונקיון בסבון פנים שמרו על העור שלכם לח באמצעות קרם לילה וקרם יום.

 

הסרת שיערות

במלחמה נגד ההתקרחות בשערות של הראש דווקא השערות בחלקי גוף אחרים יכולות לרדת, אם אתם מתחברים למראה הנקי והחלק תוכלו להנות מהורדת שערות בלייזר או בשעווה מהחזה, גב, רגליים ואפילו בית השחי. מי שלא מתחבר למראה הזה יכול לשפר את המראה המשוער בעיקר בגבות – השתמשו בפינצטה להסיר שערות סוררות שלא מתאימות בין העיניים ואף סדרו את הפסים הפרוותיים מעל העיניים בעבודה קטנה של מספריים.

 

לסיכום

כפי שחזרנו ואמרנו היום גבר הטרוסקסואלי שהוא גבר הדואג למראה ולטיפוח שלו הוא בכלל לא מילה גסה, שגרת הטיפוח תשתנה מאחד לאחד על פי ההעדפות אישיות אך ברגע שתתחילו לדאוג לטיפוח שלכם הסטייל והלוק שלכם ישתפרו אוטומטית ותהנו מעצמכם הרבה יותר.

מוצר קוסמטי

 

אולי יעניין אותך גם

שרשרת
תכשיטים ומידע
אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי

קרא עוד »
מתנות בגדלים שונים
תכשיטים ומידע
4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם

קרא עוד »