משקפי שמש האקססוריז הכי חם של הקיץ

כולנו כבר מודעים לחשיבות הבריאותית של הרכבת משקפי שמש בקיץ, משקפי השמש נועדו להגן על העיניים שלנו מפני נזקי השמש. אולם, בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים ומכירים את חשיבותם האופנתית של משקפי השמש – שהרי מדובר באקססוריז המושלם.

בעונת הקיץ, הרצון שלנו להתעלות על עצמנו, לחדש ולשדרג את המלתחה שלנו רק עולה וגובר. הטרנדים החמים של הקיץ מתחלפים במהירות, אך טרנד אחד עומד יציב ואיתן – משקפי השמש.

משקפי השמש הוא אביזר אקססוריז מושלם, שיכול לשדרג כל הופעה ולוק ולהפוך אותו לשיקי וקייצי במיוחד. במאמר הבא נסביר איך תוכלו לעשות את זה נכון.

 

איך לשדרג את הלוק שלכם

עונת הקיץ מזוהה בלוקים צבעוניים ומיוחדים – זה הזמן בשנה שבו נוכל לצאת מהקופסא ולרענן את המלתחה שלנו בבגדים בצבעי פסטל ואביזרי אקססוריז פרועים ונועזים.

משקפי שמש הם למעשה אביזר אופנה לכל דבר, שכן בשנים האחרונות רבים משתמשים בזוג משקפי שמש על מנת לשדרג את המראה שלהם – תוך התאמה מושכלת בין צבעי המשקפיים לבין המראה והלבוש כולו.

כדי לשדרג את הלוק שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להרכיב משקפי שמש שיתכתבו בצורה נכונה עם צבע הבגדים. לדוגמא, אם בחרתם בלוק קלאסי בצבעי שחור ולבן – היינו ממליצים לכם להרכיב משקפי שמש בצבע נועז שישבור את הצבעים הבסיסיים, לדוגמא משקפי שמש בצבע ורוד פוקסיה או ירוק מרקר, זה יהפוך את הלוק כולו לשיקי וקייצי במיוחד.

 

משקפי שמש עם שרשרת

בשנים האחרונות הטרנד של משקפי שמש מתוכשטים הפך לעניין של ממש – אם לא נתקלתם בזה בעבר, מדובר בזוג משקפי שמש המחוברים לשרשרת ארוכה אותה ניתן לענוד על הצוואר, משקפי השמש נתלים על גופכם בכל עת.

מעבר לחשיבות האופנתית, מדובר גם בפתרון פרקטי ומעולה למי מאיתנו שרגיל להסתובב עם תיק ושקיות, שכן אין צורך להוציא את משקפי השמש בכל פעם מהנרתיק – הם תלויים על הצוואר  כך שבקלות ובמהירות ניתן להרכיב אותם.

ניתן להחליף את השרשרת מעת לעת ולשחק קצת עם ההתאמה בין השרשרת למשקפיי השמש, ובין השרשרת ללוק הכללי.

 

משקפי שמש חתוליות

משקפי השמש החתוליות גם הן הפכו לטרנד של ממש בשנים האחרונות. משקפי השמש החתוליות מזוהות עם קצוות ארוכים ושפיציים, שהופכים את המראה כולו נועז ומיוחד – במיוחד אם צבע המשקפיים עצמו יהיה צבעוני ומעניין, תוכלו לבחור בזוג משקפי שמש בהדפס מנומר או במשקפיי שמש בהדפס זברה ולהתאים אותם ללוק הנכון בקלות.

לסיכום, עם זוג משקפי השמש הנכונים תוכלו לשדרג את הלוק שלכם ולהתאים את המראה לעונת הקיץ החמה, מדובר במשימה די קלה – רק הקפידו על התאמה נכונה ושילוב צבעים נעים וקייצי.

משקף

 

אולי יעניין אותך גם

שרשרת
תכשיטים ומידע
אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי

קרא עוד »
מתנות בגדלים שונים
תכשיטים ומידע
4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם

קרא עוד »