4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם אתם רוצים להפתיע גבר – כדאי לכם להמשיך ולקרוא את המאמר הזה. המקוריות והיצירתיות הרבה פעמים תופסות אפילו מקום חזק יותר ואהוב יותר בקרבנו. אז קבלו 4 מתנות מפתיעות ומרשימות:

 

חוויות ואקסטרים ישדרגו לו את החיים

מתנה מדהימה לתת לגבר היא למשל חווית אקסטרים כלשהי שהוא מתחבר ואוהב, כמן למשל מירוץ ברכב ספורט, או צניחה חופשית, טיול ג׳יפים במדבר או בצפון הירוק ועוד המון. הרבה מאתנו אוהבים פעילויות שמאתגרות אותנו ונותנות לנו תחושה טובה בלב. אחת המתנות הטובות ביותר להעניק לגבר היא בהחלט לדעת איזו חוויה הוא רצה להתנסות בה, וממש להגשים לו את המשאלה!

 

מתנה שתגדיל את הביטחון העצמי

אין מתנה מדהימה יותר מאחת כזו שתוכל לעזור לגבר להסתדר טוב יותר בחיים, להיראות נאה יותר ולהרגיש בנוח עם עצמו ועם הגוף שלו. אם למשל הגבר מקריח, והעניין הזה מפריע לו בצורה ניכרת, אולי שווה לשלם עבורו ניתוח של השתלת שיער. בנוסף לזה, ישנה השתלת שיער בטורקיה שמבוצעת על ידי צוות מומחים שמקבלים קהל ישראלי באהבה. מתנה מהסוג הזה, תגרום לו להרגיש בעננים (תרתי משמע בגלל הטיסה), ותעלה לו את הביטחון העצמי עד לתקרה.

דברים נוספים שיכולים לעלות לו את הביטחון העצמי הם למשל ניתוחים מסוימים, לייזר, הרשמה לחדר כושר, מאמן אישי ועוד המון הפתעות שבדרך.

 

מתנה שהגבר לא יצפה לה כלל

אפשר לארגן מתנה בצורה מאוד מרשימה, ניתן למשל לגרום לגבר להרגיש שאתם קונים לו משהו אחד, כשאתם בכלל קונים משהו אחר גודל יותר. למשל אתם יכולים להמציא לו איזשהו טיול בטבע ופיקניק, בעוד שהטיול הזה יוביל אתכם יחדיו לצימר זוגי ומיוחד שיהיה רק שלכם, וזו בהחלט תהיה הפתעה. גברים אוהבים לראות השקעה וחשיבה מראש, לכן זו יכולה להיות אחלה אופציה להגדיל מעט ראש ולהפתיע בצורה מוצלחת ומושקעת.

 

ערכת גריל – בהחלט נשמעת מדהים

גברים רבים אוהבים את ההתרוצצות הזאת סביב המנגל והגריל, ישנם רבים שאוהבים לאכול בשר או אפילו מאכלים טבעוניים על הגריל. אז למה לא לקנות ערכה שלמה לגבר? זו יכולה להיות מתנה אדירה, שתשמש אותו לכל החיים ולכל פעם שירצה להוציא אותה ולהכין בה מה שירצה. היא יכולה לשמש אותו, את האורחים שלו, ואת המשפחה שלו בכיף ללא הגבלה.

 

לסיכום – לדעתי הביטחון העצמי מנצח

ישנם גברים רבים שפשוט לא מודים שמשהו בתוך עצמם מפריע להם, שמשהו מציק להם והם לא מרגישים בנוח איתו. דברו איתו , תשאלו אותו שאלות ותגרמו לכך שיאמר לכם אם משהו מפריע לו בחיים. השתלת שיער זה יכול להיות פיתרון אדיר שרבים מהגברים חולמים עליו.

מארז

 

אולי יעניין אותך גם

שרשרת
תכשיטים ומידע
אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי

קרא עוד »