צמידי יהלומים במאה ה 21 – בזבוז כסף או תכשיט להוריש לילדים?

הרבה אנשים ובעיקר נשים ידועות כאוהבות יהלומים באופן כללי ובתכשיטים בפרט. המראה של יהלום הוא של יוקרה, יופי ואצילות. אך עם השנים הטרנדים מתחלפים גם בהקשר של יהלומים ויש צמידים ותכשיטים בכלל חדשים. אז האם שווה לכם לקנות במאה ה 21 צמידי יהלומים? חבל לכם לבזבז את הכסף או שתוכלו להוריש זאת לילדכם בעתיד? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

צמידי יהלומים שונים

היום השוק מלא בתכשיטים עם יהלומים, יש כאלה עם יהלום אחד, כאלה מלאים כולם ביהלומים, יהלומים קלאסיים, כאלה גדולים וקטנים עם 3.78 קראט יותר או פחות. תוכלו למצוא גם צורות שונות של יהלומים כמו צמיד טניס בצורת עיגולים, או כזה קלאסי בצורת קוביות.

 

עסק לא זול

המחירים משתנים לפי גודל היהלומים, ככל שהקראט יותר גבוה, בין חנויות שונות ועוד. כך לדוגמא באחד הקטלוגים של חנות תכשיטים ניתן למצוא צמיד טניס של יהלומים קלאסי עם קוביות של 0.72 קראט במחיר של 7,200 שקלים. לעומת זאת, ציד טניס של יהלומים בצורת עיניים (עיגולים) של 2.50 קראט במחיר של יותר מפי 2, 14,640 שקלים.

 

טרנד חולף אבל לא נורא

כמו כל דבר גם לתכשיטים יש טרנדים מסוימים, כאשר תקופה מסוימת מביאה איתה סחורה אחרת בשוק. לכן, אתם יכולים להשקיע אלפי שקלים לדוגמא ברכישה של צמיד עשוי יהלומים ולאחר כמה שנים הוא כבר לא באופנה ולא תרצו לענוד אותו יותר. מה ניתן לעשות במצב כזה? להוריש אותו בירושה לילדים, או כדי שיעשו בו שימוש או כדי שימכרו אותו וירוויחו על כך כסף רב.

כמו כן, תוכלו לתת אותו מתנה או ליצור מימנו תכשיט אחר. לדוגמא תוכלו לצור מספר טבעות עם יהלומים, או שרשרת, ואפילו מוצר כלשהו לשיער שלכם. בנוסף תוכלו פשוט להוסיף לצמיד דבירם ולשנות אותו קצת בהתאם לאופנה הנוכחית.

 

איך מוכרים יהלומים?

ראשית, חשוב לבדוק כמה שווה הצמיד יהלום שלכם. אפשר לעשות מחקר יחסית פשוט באינטרנט ולחשב ממוצע של שווי היהלומים שעל הצמיד שלכם. שנית, דעו כי עם הזמן המחיר של היהלומים וערכם עולה, לכן, גם אם היו קיבלתם סכום מסוים בחישוב, ייתכן ובעוד כמה שנים הוא יעלה.

דרך מהירה וטובה למכור את היהלומים יכולה להיות מול בית עסק שרוכש תכשיטים משומשים, כמו חנויות שונות, משכונאים או סוחרים של יהלומים.

 

בסיכומו של דבר

צמיד יהלומים הוא חלק מטרנדים שכל פעם משתנים. ניתן לרכוש צמידים בצורות שונות של יהלומים, מחירים בהתאם, מראה שונה ועוד. במידה ותרצו לרכוש, דעו כי בעתיד אולי האופנה תחלוף, אז יש לכם שתי אופציות. האחת, היא לשנות את התכשיט במעט והשנייה היא לתת אותו לילדים שלכם, שיוכלו למכור את היהלומים ולקבל על כך כסף.

צמיד יוקרתי

 

אולי יעניין אותך גם

שרשרת
תכשיטים ומידע
אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי

קרא עוד »
מתנות בגדלים שונים
תכשיטים ומידע
4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם

קרא עוד »