צמיד בחריטה אישית – 3 סיבות לקנות אחד

צמידים הם מהמתנות המרגשות ביותר. הם מחזיקים לטווח ארוך, הופכים לחלק מקופסת התכשיטים הקרובים ללב ומשתלבים בחיי היום – יום של העונד אותם. עם זאת, ישנם תכשיטים רבים שנוכל לראות על אנשים שונים. אם מחפשים מתנה מקורית, ייחודית וכזאת שבטוח אין לאף אחד אחר – זהו צמיד בחריטה אישית. אז מהו צמיד בחריטה אישית ולמה כדאי לקנות אחד כזה? 3 הסיבות החשובות ביותר במאמר לפניכם.

 

צמיד בחריטה אישית – מתנה שאין לאף אחד אחר

המחשבה מאחורי מתנות לאנשים שאנו אוהבים (ואף לעצמנו) היא לא קלה כלל. לעתים אנו מסתבכים בלהביע במילים את האהבה או הכבוד שלנו אליהם, וזה נהיה קשה פי כמה וכמה כשמדובר במתנה. צמיד בחריטה אישית הוא המתנה המושלמת להביא אהבה לאנשים שאנו אוהבים.

 

מהו צמיד בחריטה אישית?

צמיד בחריטה אישית יכול לבוא במספר צורות וסוגים – צמיד עבה עם אפשרות לחריטת משפט או פתגם, צמיד חרוזים עם פלטה עגולה או מרובעת או כל צורה שתתאפשר – עליו ניתן לחרוט בהתאמה אישית מילה, משפט, פתגם או כל מה שיעלה ברוחכם וירגש את האהובים.

 

מתנה אישית במיוחד

ישנו מגוון עצום של מתנות שניתן לקנות לאנשים שאנו אוהבים. חלקן חומריות, חלקן נוגעות לחוויות או רגעים משותפים יחד. עם כל המגוון, היכולת לתת מתנה אישית שנוגעת לאדם שאנו אוהבים היא קשה – לרוב המתנה תכלול אנשים נוספים, חברים, בני משפחה או תהיה פריט שהוא מלא כוונה אך לא נוגע לאדם המסוים. לכן, צמיד בחריטה אישית הוא המתנה הכי אישית שאפשר לתת – עם משפט, מילה או כוונה שהיא רק שלכם.

 

מתנה מקורית ומיוחדת – שאין עוד אחת כמוה

כשמדובר בתכשיטים, כמו כל פריט אופנתי אחר, ישנם טרנדים. לעתים אלו צמידי טניס, צמידים עם תליונים או צמידי פנינים. הם כולם יפים ומיוחדים, אך ניתן לראות אותם על ידיים רבות. כשאנו רוצים לקנות מתנה לאנשים שאנו אוהבים, חלק מהייחודיות תהיה לתת להם דבר שרק להם יש, ולא ניתן למצוא אותו בשום מקום אחר. צמיד בחריטה אישית הוא מתנה costume made, שמעבר להנצחת רגע או מילה שאתם אוהבים, הופך את הצמיד לאחד ויחיד, כזה שיש רק למי שעונד אותו.

 

מילה, משפט או מנטרה שמלווה בדרך

אחת הסיבות המיוחדות והמרגשות לקנות צמיד בחריטה אישית הוא דווקא משמעות החריטה שתבחרו להוסיף. כשמדובר בקניית צמיד בחריטה אישית, המילה, המשפט או כל מה שבוחרים לחרוט הוא בעל משמעות גדולה לאדם העונד את הצמיד, וכן לאדם שקנה את הצמיד. המילה החרוטה יכולה להיות משהו שמסמל את הקשר בין השניים, אך היא בעיקר "צידה לדרך" – משהו שילווה את האדם העונד את הצמיד בכל מקום אליו ילך – וזוהי תכונה מיוחדת של צמיד בחריטה אישית.

על מנת לבחון אופציות של חנות תכשיטים מומלצת כנסו עוד היום.

תכשיט מזהב

 

אולי יעניין אותך גם

שרשרת
תכשיטים ומידע
אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי

קרא עוד »
מתנות בגדלים שונים
תכשיטים ומידע
4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם

קרא עוד »