תכשיטים לגברים – המדריך המלא להתאמת תכשיטים לגברים

אם אתה כמונו, כנראה שיש לך ארון מלא בתכשיטים לא תואמים. אם אתה חושב על זה, אין דרך ששני חלקים יתאימו – הטבעות שלך אחת לשניה או שרשרת וטבעות לא יכולות תמיד להתאים. זה גם ממש קשה לדעת איזה סגנון או סוג תכשיטים לקנות לבחור שיש לו את הסגנון שלו. האם זה צריך להיות צמידים, חפתים, טבעת או שעון? זו הסיבה שאנחנו כל כך נרגשים מהעלייה של תכשיטי גברים. אתה מבין, רוב הבחורים כבר מחזיקים בסוג כלשהו של תכשיטים, והם בדרך כלל אוהבים משהו שונה מהאישה או בת הזוג. תכשיטי גברים הם בחירה מצוינת מכיוון שהם מתאימים כמעט לכל בגד ולכל אירוע. אז, במאמר זה, יש לנו את כל מה שאתה צריך לדעת על תכשיטי גברים!

 

מה זה תכשיטי גברים?

תכשיטי גברים הם סוג התכשיטים שרק גבר מחזיק. זה מהסוג הלא קונבנציונלי שאין לו מקבילה בתכשיטי נשים או ילדים. עם זאת, כל תכשיטי גברים שונים, והם נועדו ללבישה על ידי כל סוג של גבר.

 

איך לענוד תכשיטים לגברים?

ללבוש אותם עם חליפות, חולצות וסוודרים. ככל שהאירוע רשמי יותר, כך הלבוש רשמי יותר. המפתח כאן הוא לבחור סוג תכשיט שעושה את ההבדל. לדוגמה, אם אתה איש עסקים שמבקר אצל לקוח, לבש איתך שעון איכותי וזוג חפתים. פשוט. אם אתה יוצא עם בת זוגך מומלץ ללבוש צמיד שרשרת ואף כמה טבעות, אפשר להוסיף גם עניבה. רק תזכרו התכשיטים שם כדי להוסיף קלאסה, לא כדי לגנוב מבטים לבת הזוג שלך. ויש עוד מגוון רחב של תכשיטי גברים מומלצים.

 

מהי הדרך הטובה ביותר להתאים תכשיטים לגברים?

יש הרבה דרכים לעשות את זה, אבל מניסיוננו, הבאות הן המוצלחות ביותר:
סלקטיביות – זה אומר שאתה רוכש רק את הפריט שאתה רוצה, מבלי שיציעו לך פריטים אחרים בעסקה. קנייה בסט – לרוב חנויות תכשיטים אוהבות לבנות סטים מתאימים מראש כדי להקל על לקוחות שמתקשים בהתאמה, כך תוכל לדעת שהסט מתאים כיוון שהחנות כבר עשתה את עבודת ההתאמה בשבילך.
פריט בעיצוב אישי – כאשר אתה הבעלים של יצירה מסוג זה, יש לך את כל אפשרויות ההתאמה שתרצה כיוון שהפריט ייחודי ומותאם אלייך בצורה מושלמת.
כמובן שיש עוד המון דרכים להתאמה ואלו רק חלק.

 

לסיכום

קופסת תכשיטים טובה היא שותף אידיאלי לגבר. אתה יכול לשים בו את כל הדברים שאתה אוהב. ואם אתה מרגיש צורך לרענן את הסטייל שלך תמיד אפשר להוסיף כמה פריטים לאוסף. התאמת תכשיטי גברים היא עניין של סגנון אישי, אז התנסו על ידי החלפת הקישורים והוספה של דברים. אתה יכול גם למצוא כמה רעיונות נהדרים על דרכים אלטרנטיביות נוצצות ודקורטיביות לעשות זאת ברחבי מגזיני האופנה הגברית ואפילו באתרי אינטרנט המציגים את האופנה העכשווית לגברים.

תליון

 

אולי יעניין אותך גם

שרשרת
תכשיטים ומידע
אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי

קרא עוד »
מתנות בגדלים שונים
תכשיטים ומידע
4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם

קרא עוד »