3 תכשיטים שניתן לתת לבת הזוג ומשמעותם

הענקת תכשיטים כמתנה לאירועים מיוחדים, דוגמת ימי הולדת וחגיגות השנה ליחסים, היא מסורת מרובת שנים, ולא סתם מסורת זו שרדה את מבחן הזמן.

הענקת תכשיט מסמלת קרבה, אינטימיות, יוקרה, ואהבה.

במידה ואתה מתכנן לקנות מתנה לבת בזוג לקראת אירוע מיוחד, הנה כל סוגי התכשיטים שתוכל לבחור מבניהם על מנת לשמח אותה הכי הרבה.

בבואך לרכוש מתנה לבת זוגתך הבחירה בתכשיטים היא בחירה קלאסית שלא ניתן לפספס עמה. המבחר בין סוגי התכשיטים הוא גדול כמו גם הגוונים והצורות. הדבר החשוב לזכור הוא כי חשוב לבחור את סוג התכשיט בהתאם לאופי בת הזוג ועצם בחירה זו כבר מהווה את המשמעות העמוקה שעומדת מאחורי התכשיט. כך שגם אם היא לא תאהב במיוחד את העיצוב, עדיין היא תעריך ותכבד את הכוונה שהשקעת בבחירה עצמה.

 

טבעות

טבעות הן התכשיט הקלאסי ביותר וחשוב לזכור כי הענקת טבעת, ולא בהכרח טבעת אירוסין, משרדת כוונה לטווח ארוך ומחויבות גדולה. לכן במידה ותבחר באופציה זו חשוב לזכור כי מתלווה לטבעת סנטימנטליות גבוהה, ובמידה והיחסים הם ארוכים ויציבים, בעזרת טבעת תוכל לשדר ולהעביר מסר של אהבה והתחייבות. צבע הטבעת גם הוא חשוב, ולכן טבעות כסף הן הבחירה הקלאסית והנעימה ביותר לעין. במידה והנך מחפש מתנה לאישה בוגרת יותר, טבעת בצבע זהב תתאים יותר.

 

עגילים

תכשיט זה הוא עדין יותר מאשר טבעת היות וכאן יש מגוון רחב של גדלים, צבעים , ואורכים. במקרה זה נוכל להתאים את סוג העגיל באופן יותר ספציפי לאופי בת הזוג. נוסף על כך, לעגילים מתלווה משמעות של עדינות, יוקרה, וכבוד. בהתאם לסוג העגיל נוכל לשדר לבת הזוג שאנו מכירים אותה, ובכך בחרנו וחשבנו עמוקות על סוג העגיל שיתאים לה. במקרה זה נוכל לשלב מגוון רחב יותר צבעים וצורות.

 

שרשראות

התכשיט השלישי בתור, ישר אחרי טבעות ועגילים, בגובה בפופולריות שלו. לרוב אופציה זו תשתלב במתנה יחד עם העגילים, או עם צמיד, ובמידה ואנו בחורים בסט מומלץ שהגוון והעיצוב יהיו תואמים ככל האפשר. גם כאן נוכל לתת דגש גדול על התאמת המתנה להעדפתה של בת הזוג. נוכל לגוון בין שרשרת ארוכה, כפולה, קצרה, ובעלת תליון גדול או עדין. כל אלו במטרה להגיד לה: אני מכיר אותך, יודע מה את אוהבת, ורוצה שתהיי שמחה.

 

לסיכום

הענקת תכשיט בתור מתנה אמנם נחשבת למתנה קלאסית, ואולי אף בנאלית, אך העובדה בשטח היא שאם בוחרים נכון אי אפשר לפספס. בחירה נכונה של תכשיט מתחילה בסוג התכשיט והצבע. בחירה זו לבדה משדרת לבת הזוג שהשקענו מחשבה רבה על הכוונה שלנו, האופי שלה, ומה היא תאהב. חשוב לזכור כי כל סוג תכשיט משדר כוונה מעט שונה, לכן זה אלמנט שיש לקחת בחשבון.

 

טבעות

אולי יעניין אותך גם

שרשרת
תכשיטים ומידע
אחת ולתמיד: איפה קונים תכשיטים?

מרגישים שקופסת התכשיטים שלכם זקוקה לרענון? ג.ר.א.ס תכשיטים מציגים בפנייך קולקציה מרשימה במיוחד של עגילים, שרשראות וטבעות שיחדשו את המראה הייחודי שלך ויהפכו לאוסף הכי

קרא עוד »
מתנות בגדלים שונים
תכשיטים ומידע
4 מתנות מפתיעות לגבר

בעולם כמו שלנו, הגיוון הוא עצום וכבר קשה לבחור את המתנה המושלמת לגבר. ישנם דברים בנאליים ושכיחים יותר כמו למשל בושם או תכשיט. אך אם

קרא עוד »